Zdrobit în bãtaie de Sfântul Nicolae

Barlad Online

 VICTIMÃ Petrecere de Sfântul Nicolae sfârsitã în sânge. Un adolescent din Todiresti a fost cãlcat în picioare de un grup de tineri, la balul organizat la discoteca din sat. Mai mult, bãiatul de 17 ani acuzã cã i-au dispãrut din buzunar telefonul si 400 de lei. Pãrintii lui sunt decisi sã facã plângere la politie si sã îsi caute dreptatea în instantã.
Prin momente de groazã a trecut, acum douã nopti, Sandu Luca din Todiresti. El spune cã, în toiul petrecerii organizatã de Sfântul Nicolae, mai multi tineri dintr-un sat vecin s-au nãpustit asupra lui cu pumnii si picioarele, pe motiv cã s-ar fi uitat urât la ei. Cei care au încercat sã-l apere pe rãnit au fost coplesiti numeric, asa cã victima a rãmas inconstientã la pãmânt în urma loviturilor primite. Mai mult, când si-a revenit, bãiatul si-a dat seama cã îi lipsesc 400 de lei si telefonul mobil din buzunar. El a fost transportat de un echipaj medical de la Ambulantã la Spitalul de Urgentã din Vaslui, unde a primit îngrijiri si a rãmas internat. Politistii au stat de vorbã cu mai multi martori si au identificat drept autori doi tineri, de 35 si 21 de ani, pe care urmeazã sã îi audieze. Îngroziti la gândul cã o distractie îl putea costa viata pe fiul lor, pãrintii adolescentului sunt hotãrâti sã îsi caute dreptatea, iar vinovatii sã plãteascã pentru fapta lor. „Eram la discotecã. Bãietii din sat pe care îi cheamã Nicolae au organizat balul. Dansam si, la un moment dat, vreo patru-cinci au venit la mine si m-au luat la bãtaie. Au spus cã m-am uitat urât la ei. Mi-au dat cu pumnii în cap, peste fatã, am cãzut, unii dintre ei s-au suit pe mine, mi-au dat cu picioarele la coaste. Am lesinat si m-am trezit în ambulantã. Nu am avut nimic cu ei, nu le-am spus nimic, nu aveau niciun motiv sã sarã la bãtaie. Ei sunt foarte rãi, scandalagii, au probleme cu politia. Erau beti. Mi-au dispãrut din buzunar telefonul si peste 400 de lei, asa cã vinovatii trebuie sã îmi dea si bunurile înapoi”, a declarat bãiatul, de pe patul de spital.
„Bãiatul meu putea fi mort acum!”
Pãrintii lui au ajuns într-un suflet la spital si vor ca vinovatii sã fie pedepsiti. „M-a trezit din somn un vecin si mi-aspus cã bãiatul meu a fost bãtut. Când am ajuns, era urcat în ambulantã, era sfãrâmat în bãtaie, plin de sânge. E desfigurat, nici nu poate vorbi. Niste nenorociti au fãcut asta. Nu aveau niciun motiv sã îl aducã în halul ãsta. Bãietii care l-au bãtut fac numai rele. Politia stie de ei. Au multe procese. Le fac plângere, nu pot lãsa lucrurile la voia întâmplãrii. Si banii i-au furat, si telefonul. Bãiatul meu putea fi mort acum. Când am auzit am simtit cã înnebunesc. Nu am închis niciun ochi toatã noaptea. Sperãm sã nu aibã nimic la cap. Vã spun sincer, nu îmi vine sã cred cã trecem prin asa ceva. Noi suntem oameni seriosi, muncim, nu aveam nevoie de asa ceva”, a spus Sandu Luca, tatãl victimei. Adolescentul este internat în sectia ORL. Medicii spun cã este în afara oricãrui pericol.
„Pacientul primeste îngrijiri în sectia ORL. Va fi supravegheat în urmãtoarele 24 de ore. Are un edem al buzelor si echimoze la nivelul orbitelor. Acuzã dureri de cap, probabil si urmare a emotiei prin care a trecut în urma agresiunii”, a spus dr. Lelia Croitoru, directorul medical al Spitalului de Urgentã Vaslui.
Politia a început o anchetã în acest caz. Cei doi bãrbati indicati de martori drept agresori vor fi audiati. În functie de numãrul zilelor de îngrijiri medicale de care va avea nevoie bãiatul, se va face încadrarea juridicã a faptei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu