Am votat ca un idiot...

Barlad Online

Am devenit  un tip blazat. Nu mai am entuziasme excesive, nici ieşiri cvasi-hormonale, nici măcar  isterii metafizice. Sunt un tip potolit afişând  un temperament de-a dreptul britanic. Am învăţat să mai şi tac probabil spre a mă obişnui cu tăcerea finală...

Am  primit alegerile astea cu mult calm. Detaşare. Nesimţire. Indiferenţă. Menefreghism...să traduc, miserupism. Voiam  să piardă ăia cu  Băsescu-n capul trebii... şi mai aveam  un dor: să nu mai văd udemerimea aia larvară, sectară şi criminală prin fruntea ţării. Lipită mereu la guvernare, ca... românu’ imparţial.
Altfel, repet, blazarea  mea a ajuns până la a declara  că nici nu vreau să votez. Pe cine? Pe cei din USL un balmoş de stânga-dreapta socialişti cu liberali şi conservatori- se-ntoarce nenea Iancu-n mormânt. Toţi adunaţi de  un singur om...Traian Băsescu. Când el n-o să  mai fie care mai e targetul unuiunii lui Peşte? Adică da, scapi de Videanu, MRU, Blaga, Udrea şi armata de  bugetofagi, bugetomani, bugetivoiri, bugetofili, fondetatişti, viţeii cu muştiucu pus la ţâţa Vacii-Patria şi dai de oamenii lui Mitrea//Necolaiciuc, Dan Ioan Popescu devaliseurul naţional, Hrebenciuc, gata înţărcaţi dar cu o foame  tânără.
Nu eram decis să nu mai votez cu nimeni. Până când am citit  manifestul dlui Giurăscu. Patetic şi realist,  patriotic privind pericolul care ne pândeşte dacă udemeriştii mai vin la  putere. Pe scurt,dl Giurăscu m-a convins să merg la urnă şi să votez cu ai noştri. La vederea primelor rezultate de la exit-poll nu am mai sărit în sus de  bucurie ca cum dăduse Rapidul gol Stelei, ca la  primul mandat  băsescan, nu! Am zâmbit temperat-fericit. Ei bine, aveam experianţa aia  jenantă cu bietul Mircea  şi Mihaela, dragostea mea!
M-am bucurat ponderat. Ca apoi, să apară dl Ponta, liderul ”nostru”, şi să-mi strice bucuria dându-mi cu ghioga la mocârţan din prima, anunţând cu o grăbire  suspectă, de  parcă asta aştepta tot  natul, că se aliază cu udemeriştii... Gata cu Constituţia, gata cu regionalizarea, gata cu guvernarea fără udemerişti ! Efectul, dragii mei a fost unul de-a dreptul folcloric: de oişte-n gard, muci-n fasole, nucă-n perete, scăparea vacii-n trifoi etc.
Am votat degeaba ca un cretin dle Giurăscu! Tot ”ei” au câştigat. Se pare că ”raţiuni superioare” au dictat inimii lui Ponta să se calce pe sine. Dar, apropo de sine, nu  cumva dl Ponta i-a luat  pe  udemerişti ca aliaţi să se apere numai pe sine ca premier? Ei bine, eu spun atunci, de ce musai cu udemerimea? Ca să fie Ponta  premier? Eu nu-l vreau premier cu preţul ăsta! Nu se dărâmă pământul. Are destui oameni capabili uniunea aia social-liberală. De ce să nu se sacrifice el ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu