La Bârlad, Ana Birchall a obtinut cel mai mare scor pe judet!

Barlad Online

PERFORMANTÃ În Colegiul deputati Zorleni, Ana Birchall a obtinut cel mai mare scor electoral din judetul Vaslui – 14 188 de voturi, reprezentând peste 68% din preferintele alegãtorilor.
Cu 14 188 de voturi în favoarea ei, din cele 20 809 valabil exprimate, în Colegiul deputati Zorleni Ana Birchall (USL) a obtinut un scor de 68,18 % din voturi, astfel cã se situeazã pe primul loc în judet, dând astfel dovada cã stie sã intre în politicã pe usa din fatã. “Multumesc celor 14.188 de vasluieni care m-au onorat cu încrederea domniilor lor. Sunt constientã de responsabilitatea enormã care îmi revine în urma acestui vot, iar jurãmântul meu de credintã este acela cã voi depune toate eforturile pentru ca vasluienilor care m-au primit cu atâta deschidere, încredere si sperantã, sã le fie mai bine. Primarilor, colegii si partenerii mei de echipã, le multumesc pentru acest frumos 68,18 %. Gabrielei Cretu, partenera mea de drum, felicitãri si mã bucur pentru reusita ei! Multumiri speciale echipei mele alãturi de care, zi de zi, am bãtut zeci de km în cele 108 sate care compun Colegiul meu. Am demonstrat cã împreunã suntem mai puternici! Pentru România votul de ieri este clar. Românii au ales ieri un premier, în persoana lui Victor Ponta, o majoritate parlamentarã amplã a USL, un Guvern al USL si Programul România Puternicã pentru directiile strategice de guvernare ale urmãtorilor ani. Oricine se opune optiunii românilor, se plaseazã în afara spiritului Constitutiei, a principiilor democratice, a valorile euroatlantice. Anul 2012 a fost anul victoriei USL. 2013 trebuie sã fie anul victoriei împotriva crizei economice”, a mentionat Ana Birchall. Trebuie mentionat si faptul cã Ana Birchal si-a zdrobit adversarii politici, Viorel Cãrare (PP-DD) obtinând 3585 de voturi si Sorin Moldovan (ARD) doar 1919 voturi.
Bârladul va avea doi deputati în Parlament
În Colegiul deputati Bârlad, lupta politicã a fost strânsã si s-a dat între Adrian Solomon (USL) si Tudor Ciuhodaru (PP-DD). Având un bazin electoral constant, USL a obtinut pentru Adrian Solomon 13 718 voturi, astfel cã acesta a închis colegiul cu 64,17 %. Tudor Ciuhodaru a obtinut 4299 de voturi, fiind candidatul PP-DD din judet care a obtinut cel mai mare numãr de voturi (20,11%), astfel cã, precum grãieste Legea Votului Uninominal, el va primi un mandat de deputat. Urmeazã apoi Octavian Marcu (ARD) – cu 2444 de voturi, care a obtinut astfel 11,43% din voturi, scorul fiind sub cel obtinut de ARD în judet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu