DJ 284 blocat de nameti!

Barlad Online

In aceasta dimineata, circulatia pe DJ 284, intre Duda si Epureni, in punctul numit Balcaoaia, drumul a fost blocat de nametii spulberati peste noapte, fiind necesara interventia unui echipaj si a unui vehicul al Pompierilor. Nici transportul in comun, nici microbuzul elevilor nu a mai putut razbi in aceasta dimineata, pe drumul spre Husi. Cel care a alertat autoritatile de la primele ore ale diminetii a fost… fostul primar, Sandu Vasilache. “De la ora 5 si jumatate sunt aici, unde e blocat drumul. M-au sunat oamenii tot pe mine. Ce era sa fac, spuneti dumneavoastra? Ei cand au o ;problema, tot pe mine ma suna si nu pot sa-i las. Am sunat si la Comandamentul de Iarna si la Drumuri Judetene si oamenii au spus clar ca nu i-a sunat nimeni de la Primarie si nu pot sa intervina. Si au dreptate. Eu nu mai sunt primar. Abia acum o ora (in jurul orelor 7,30) m-au anuntat baietii de la Pompieri de la Husi, ca vin ei cu o echipa, sa ajute oamenii aici, sa deblocheze. Copiii n-au putut ajunge la scoala, profesorii. Unii au serbari si chiar isi doreau mult sa ajunga. E un drum cu probleme, stiu, dar trebuie intervenit din timp, trebuie anuntat la judet, ca sa se ia masuri”, a declarat Sandu Vaslache, fostul primar al comunei Duda Epureni.
UPDATE: Ora 9,00: Tractorul 650 cu lama in fata, trimis de “Drumurile Judetene”, impreuna cu masina Pompierilor huseni au fost si ele blocate in zapada. ”Am sunat un agent economic din Husi, care are utilaje speciale, sa trimita si sa ne scoata de aici. Eu am si eu tot aici, masina plina cu oameni de la Duda, care au avut urgenta nevoie de a ajunge la Husi”, a spus fostul primar, Sandu Vasilache.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu