Barlad Online
După toate promisiunile deșănțate făcute de actualul guvern pedelist, șoseaua de centură a Bârladului și reabilitarea Bulevardului Republicii din localitate, două obiective de importanță majoră, nu vor fi realizate. Bulevardul Republicii va fi doar reparat, iar pentru șoseaua de centură ar fi ceva șanse abia prin 2020!
De mai bine de un an, pedeliștii din județ - în frunte cu șeful lor, deputatul traseist Dan Marian și senatorul de Bârlad Vasile Pintilie - au tot promis, în repetate rânduri, că vor depune toate eforturile pentru ca principalele probleme ale Bârladului să fie rezolvate. Printre acestea, s-au numărat, bineînțeles, centura ocolitoare și reabilitarea și modernizarea Bulevardului Republicii. Sunt două chestiuni pe care bârlădenii așteaptă să fie rezolvate de ani buni, însă fără succes până acum. Ultima rundă de promisiuni a venit în cursul anului trecut, când deputatul Dan Marian a tot susținut sus și tare că aceste două proiecte vor fi puse în aplicare cât mai urgent. În cazul Bulevardului Republicii s-a mers până într-acolo încât s-a promis că din această primăvară vor începe lucrările de modernizare și reabilitare. Pe parcursul anului trecut, aproape că lună de lună se aunța că vor începe lucrările, dar bineînțeles totul a fost doar o cacialma politică pusă la cale de șeful PDL Vaslui.
În cele din urmă, toate aceste promisiuni s-au dovedit a fi doar o simplă abureală politică, așa cum se arată
într-o adresă a Ministerului Transporturilor: “În data de 18.03.2010 a fost semnat contractul «Asistență tehnică pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectul tehnic, Detaliile de Execuție și Documentației de Atribuire pentru variantele de ocolire Bârlad și Timișoara Sud». Acest contract a fost finalizat în data de 28.10.2011 prin îndeplinirea obligațiilor contractuale de către prestator, Asocierea SC Search Corporation SRL/SC Tecnic Consulting Engineering Romania. Menționăm faptul că banii alocați în cadrul contractului de finanțare nr. 8/13.04.2009 «Pregătirea pentru construcție a variantelor de ocolire Toplița, Tușnad, Sighișoara, Făgăraș, Huedin, Bârlad și Timișoara Sud» din cadrul Programului operațional sectorial transport 2007 - 2013 nu include și banii necesari pentru lucrări. Execuția variantei de ocolire Bârlad va fi propusă în cadrul PS-T 2014 - 2020. În ceea ce privește reabilitarea porțiunii din DN 24 care tranzitează municipiul Bârlad, aceasta nu este cinclusă în cadrul proiectului de reabilitare a DN 24. Reabilitarea acestei porțiuni din DN 24 va fi realizată prin programului de întreținere”.
Cu alte cuvinte, bârlădenii mai au mult de așteptat până ce vor avea șosea de centură. Iar în ceea ce privește reabilitarea principalei artere a orașului, aceasta va reprezenta, de fapt, doar o simplă și efemeră cârpire.
După toate promisiunile deșănțate făcute de actualul guvern pedelist, șoseaua de centură a Bârladului și reabilitarea Bulevardului Republicii din localitate, două obiective de importanță majoră, nu vor fi realizate. Bulevardul Republicii va fi doar reparat, iar pentru șoseaua de centură ar fi ceva șanse abia prin 2020!
De mai bine de un an, pedeliștii din județ - în frunte cu șeful lor, deputatul traseist Dan Marian și senatorul de Bârlad Vasile Pintilie - au tot promis, în repetate rânduri, că vor depune toate eforturile pentru ca principalele probleme ale Bârladului să fie rezolvate. Printre acestea, s-au numărat, bineînțeles, centura ocolitoare și reabilitarea și modernizarea Bulevardului Republicii. Sunt două chestiuni pe care bârlădenii așteaptă să fie rezolvate de ani buni, însă fără succes până acum. Ultima rundă de promisiuni a venit în cursul anului trecut, când deputatul Dan Marian a tot susținut sus și tare că aceste două proiecte vor fi puse în aplicare cât mai urgent. În cazul Bulevardului Republicii s-a mers până într-acolo încât s-a promis că din această primăvară vor începe lucrările de modernizare și reabilitare. Pe parcursul anului trecut, aproape că lună de lună se aunța că vor începe lucrările, dar bineînțeles totul a fost doar o cacialma politică pusă la cale de șeful PDL Vaslui.
În cele din urmă, toate aceste promisiuni s-au dovedit a fi doar o simplă abureală politică, așa cum se arată
într-o adresă a Ministerului Transporturilor: “În data de 18.03.2010 a fost semnat contractul «Asistență tehnică pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectul tehnic, Detaliile de Execuție și Documentației de Atribuire pentru variantele de ocolire Bârlad și Timișoara Sud». Acest contract a fost finalizat în data de 28.10.2011 prin îndeplinirea obligațiilor contractuale de către prestator, Asocierea SC Search Corporation SRL/SC Tecnic Consulting Engineering Romania. Menționăm faptul că banii alocați în cadrul contractului de finanțare nr. 8/13.04.2009 «Pregătirea pentru construcție a variantelor de ocolire Toplița, Tușnad, Sighișoara, Făgăraș, Huedin, Bârlad și Timișoara Sud» din cadrul Programului operațional sectorial transport 2007 - 2013 nu include și banii necesari pentru lucrări. Execuția variantei de ocolire Bârlad va fi propusă în cadrul PS-T 2014 - 2020. În ceea ce privește reabilitarea porțiunii din DN 24 care tranzitează municipiul Bârlad, aceasta nu este cinclusă în cadrul proiectului de reabilitare a DN 24. Reabilitarea acestei porțiuni din DN 24 va fi realizată prin programului de întreținere”.
Cu alte cuvinte, bârlădenii mai au mult de așteptat până ce vor avea șosea de centură. Iar în ceea ce privește reabilitarea principalei artere a orașului, aceasta va reprezenta, de fapt, doar o simplă și efemeră cârpire.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu