Ponta: Nu am fost îndeajuns de rapid să înşfac funcţia de premier

Barlad Online

Fostul premier al Marii Britanii Tony Blair participă la o vizită în România la invitaţia PSD. În deschiderea lucrărilor, preşedintele PSD Victor Ponta a adus aminte de momentul de la Cotroceni, în care preşedintele Traian Băsescu i-ar fi propus „în glumă” să fie premier şi a făcut o paralelă cu Marea Britanie.

„Am fost aproape premier, pentru că nu am fost îndeajuns de rapid pentru a înşfăca această funcţie atunci când mi s-a propus, în glumă, dar asta nu o poate înţelege decât cineva din România. Nu cred că cineva şi-ar fi putea imagina că regina Marii Britanii i-ar putea propune cuiva să fie premier, acesta să nu răspundă, şi ca şeful MI 6 (n.r.- Serviciul Britanic de Informaţii) să aştepte pe hol pentru a fi numit prim- ministru”, a afirmat Victor Ponta în cuvântul său de deschidere, menţionând că Tony Blair reprezintă modelul său în politică.
Fostul premier i-a replicat lui Ponta, pe tema calităţii de şef al Executivului: „Ce constat este că liderii politici sunt tot mai tineri. Când eşti lider de putere în opoziţie, eşti tânăr, când ajungi la putere şi eşti prim-ministru, arăţi mai tânăr. Dar, după ce pleci de la putere, poţi arăta din nou şi mai tânăr”, a menţionat Blair.
Printre invitaţi la eveniment se numără foştii preşedinţi Ion Iliescu şi Emil Constantinescu, dar şi foşti prim-miniştri Adrian Năstase, Călin Popescu Tăriceanu sau Petre Roman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu