Eroul de la Poșta Vaslui: Tentativă de jaf asupra unui poștaș

Barlad Online

Un individ înarmat cu un pistol de jucărie a încercat să jefuiască un poștaș într-o scară de bloc din Bârlad, însă fără succes. Dând dovadă de mult sânge rece, poștașul l-a blocat pe agresor în scara blocului până ce polițiștii au ajuns la fața locului.
Caz fără precedent la Bârlad: un individ a încercat să jefuiască un poștaș, amenințându-l cu un pistol de jucărie în scara unul bloc. Totul s-a petrecut ieri, în jurul orei 13, când Gabriel Curelaru, în vârstă de 37 de ani, angajat al Poștei Române, se afla pe teren în zona Pieței centrale agro-alimentare “9 mai”.
“Eram în interes de serviciu prin zona pieței centrale, când la un bloc unde am intrat am observat un individ care mi s-a părut în neregulă.
Mi-am văzut de treabă, cum s-ar spune. Când am ieșit din bloc, care este foarte aproape de cel în care urma să mă atace (blocul D 1-8, scara 7, din strada Dreptății - n.r.), l-am observat iarăși pe acest individ, care a continuat să se țină după mine. Am ajuns la blocul D 1-8, dar el era deja intrat în scară pentru că eu, când am ajuns la etajul I, am trecut pe lângă el. Stătea cu fața către ușa unui apartament ca și cum ar fi așteptat să-i răspundă cineva. Am trecut pe lângă el și am urcat la etajul IV, unde aveam treabă”, a declarat Gabriel Curelaru.
După ce a achitat o pensie unui locatar de la etajul IV, poștașul a coborât și la etajul I a dat din nou peste individ. Fără să spună nimic, acesta a scos un pistol și l-a îndreptat amenințător către poștaș.
“În acel moment, mi-am dat seama că încerca să mă jefuiască. Aveam asupra mea o sumă importantă de bani. Am reacționat și eu din instinct. Am scos imediat tubul de spray lacrimogen pe care îl am asupra mea pentru autoapărare și i-am dat un jet în față, după care am reușit să trec de el în fugă și să ies din scară. Nu mă întrebați cum am reușit să fac asta pentru că nici nu m-am gândit la așa ceva în momentele alea. Singurul meu gând era să scap cu viață din această întâmplare și să nu-mi ia banii oamenilor”, a continuat Curelaru.
Ulterior, omul a avut o prezență de spirit cum mai rar se întâlnește. Poștașul a ieșit din scară, dar nu a dat bir cu fugiții. Dimpotrivă, a blocat ușa de la intrare și a început să strige după ajutor către o echipă care descărca mobilă la scara alăturată. Apoi a sunat 112. În scurt timp, la fața locului și-au făcut apariția echipaje ale Poliției Bârlad, care au reușit să-l prindă pe suspect. Acesta a susținut sus și tare că este nevinovat și că la mijloc ar fi vorba despre o neînțelegere. Atacatorul, Adrian Sandu, 22 de ani, din Galați, a fost reținut.
“Angajatul nostru avea asupra sa o sumă foarte mare de bani, circa 20.000 de lei. Erau banii de pensii. Îl felicităm pentru prezența de spirit și pentru curajul de care a dat dovadă”, ne-a declarat Mărioara Idriceanu, directorul Oficiului Județean de Poștă Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu