Barlad Online
Asa cum era de asteptat, doctorul Viorel Petcu va rãmâne managerul Spitalului de Urgentã «Elena Beldiman» Bârlad. În urma verificãrii activitãtii desfãsurate de acesta în ultimul an, comisia de evaluare i-a acordat calificativul «Bine», motiv pentru care nici nu-si va pierde functia si nici nu va mai fi verificat dupã 6 luni.
Dupã douã sãptãmâni de verificare amãnuntitã, comisia numitã de primarul Constantin Constantinescu i-a transmis managerului Spitalului de Urgentã “Elena Beldiman” Bârlad, doctorul Viorel Petcu, rezultatul. Pentru activitatea desfãsuratã în calitate de sef al unitãtii spitalicesti în ultimul an, Petcu a primit calificativul “Bine”. “Nu am primit rãspunsul în scris, însã am aflat cã mi s-a acordat calificativul “Bine”. Dacã mã iau dupã indicatori, mã asteptam sã mã situez între “Bine” si “Foarte Bine”, asa cã sunt multumit. Chiar dacã nu am primit rãspunsul oficial, mã bucur cã nu e “Satisfãcãtor”, pentru cã altfel ar fi trebuit sã mã verifice din nou dupã 6 luni. Oricum, trebuie sã tinem cont cã anul 2011 a fost un an foarte greu. Am preluat Spitalul de Copii si, dupã închiderea Spitalului din Tutova, si personalul de acolo. A trebuit sã gãsim solutii pentru ca nimeni sã nu rãmânã pe dinafarã, dar sã ne încadrãm si în buget. Si am reusit. Ba chiar am rãmas pe plus cu 10 miliarde lei vechi”, ne-a spus managerul Petcu. Acesta a adãugat cã, tot în 2011, au fost fãcute eforturi si pentru mentinerea spitalului în gradul III de competentã, cu respectarea tuturor conditiilor impuse de Ministerul Sãnãtãtii. În plus, în timp ce corpurile C, D si E au fost supuse lucrãrilor de consolidare si modernizare, lucrãri nefinalizate încã, activitatea medicalã din sectiile cuprinse în acele corpuri s-a desfã- surat în continuare. “A fost un an extraordinar de greu, dar si 2012 este unul la fel de greu. Prin august sau septembrie, vor veni pentru acreditarea spitalului si pânã atunci trebuie sã ne punem la punct toate detaliile”, a completat Petcu. De mentionat cã, începând cu 5 aprilie, membrii comisiei de evaluare au verificat nu doar raportul de autoevaluare al managerului ci si modul de îndeplinire a indicatorilor si criteriilor de performantã, procedurile interne de evaluare si control etc. Din comisie au fãcut parte Neculai Spânu (directorul executiv adjunct al Primãriei), Mihai Vicol (directorul tehnic al Primãriei), Ancuta Magda Voinea (jurista Primãriei), Aurelian Rãducu (consilier în cadrul Primãriei) si dr. Maria Pecheanu (consilier local).
Dupã douã sãptãmâni de verificare amãnuntitã, comisia numitã de primarul Constantin Constantinescu i-a transmis managerului Spitalului de Urgentã “Elena Beldiman” Bârlad, doctorul Viorel Petcu, rezultatul. Pentru activitatea desfãsuratã în calitate de sef al unitãtii spitalicesti în ultimul an, Petcu a primit calificativul “Bine”. “Nu am primit rãspunsul în scris, însã am aflat cã mi s-a acordat calificativul “Bine”. Dacã mã iau dupã indicatori, mã asteptam sã mã situez între “Bine” si “Foarte Bine”, asa cã sunt multumit. Chiar dacã nu am primit rãspunsul oficial, mã bucur cã nu e “Satisfãcãtor”, pentru cã altfel ar fi trebuit sã mã verifice din nou dupã 6 luni. Oricum, trebuie sã tinem cont cã anul 2011 a fost un an foarte greu. Am preluat Spitalul de Copii si, dupã închiderea Spitalului din Tutova, si personalul de acolo. A trebuit sã gãsim solutii pentru ca nimeni sã nu rãmânã pe dinafarã, dar sã ne încadrãm si în buget. Si am reusit. Ba chiar am rãmas pe plus cu 10 miliarde lei vechi”, ne-a spus managerul Petcu. Acesta a adãugat cã, tot în 2011, au fost fãcute eforturi si pentru mentinerea spitalului în gradul III de competentã, cu respectarea tuturor conditiilor impuse de Ministerul Sãnãtãtii. În plus, în timp ce corpurile C, D si E au fost supuse lucrãrilor de consolidare si modernizare, lucrãri nefinalizate încã, activitatea medicalã din sectiile cuprinse în acele corpuri s-a desfã- surat în continuare. “A fost un an extraordinar de greu, dar si 2012 este unul la fel de greu. Prin august sau septembrie, vor veni pentru acreditarea spitalului si pânã atunci trebuie sã ne punem la punct toate detaliile”, a completat Petcu. De mentionat cã, începând cu 5 aprilie, membrii comisiei de evaluare au verificat nu doar raportul de autoevaluare al managerului ci si modul de îndeplinire a indicatorilor si criteriilor de performantã, procedurile interne de evaluare si control etc. Din comisie au fãcut parte Neculai Spânu (directorul executiv adjunct al Primãriei), Mihai Vicol (directorul tehnic al Primãriei), Ancuta Magda Voinea (jurista Primãriei), Aurelian Rãducu (consilier în cadrul Primãriei) si dr. Maria Pecheanu (consilier local).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu