Si-a înjunghiat iubitul de teamã sã nu o pãrãseascã

Barlad Online

PASIONALÃ O femeie de 44 de ani din localitatea Poiana lui Alexa, comuna Puscasi, si-a înjunghiat concubinul, iar acesta, de teamã ca iubita lui sã nu fie trasã la rãspundere, a cerut ajutor medicilor dupã zece zile de la atac. A fost trimis la o clinicã de specialitate din Iasi, unde a fost operat de urgentã, întrucât lama de cutit i-a atins plãmânul. Dacã medicii vor considera cã viata tânãrului de 34 de ani a fost pusã în pericol, iubita lui riscã puscãria.
Neculai Gache s-a îndrãgostit de o femeie cu zece ani mai în vârstã decât el, aprigã si cu darul bãuturii. Nu i-a pãsat de reputatia proastã a Lenutei si nici de faptul cã aceasta avea doi copii din relatii anterioare. Împreunã au si ei o fetitã în vârstã de doi ani, la care Neculai si familia lui tin ca la ochii din cap. Când cei doi se ceartã, aflã toatã ulita. Ultima datã, bãrbatul a cedat si, de Florii, i-a spus iubitei cã o pãrãseste. Si-a luat fetita cu el si a plecat la un frate, în aceeasi localitate. A doua zi însã, pentru cã micuta plângea foarte tare, copila nefiind nici acum întãrcatã. Cu inima strânsã, Neculai s-a hotãrât sã o ducã mamei. Femeia a smuls copila din bratele lui, a pus mâna pe un cutit, iar în clipa în care acesta s-a întors, i l-a înfipt în spate. Plin de sânge si speriat, omul i-a cerut ajutor fratelui mai mare, Vasile. „A venit la mine si a spus cã l-a tãiat Lenuta. L-am dezbrãcat de hainã si era plin de sânge pe spate. L-am pansat cum ne-am priceput mai bine, dupã ce i-am curãtat rana. Nu a vrut sã meargã la medic, a spus cã îi e teamã sã nu rãmânã fetita fãrã mamã. A rezistat cât a rezistat, dar nu a mai putut suporta durerea. Se simtea foarte rãu si, pânã la urmã, a mers la spital. Acum e la Iasi, la <>. Mâine (n.r. astãzi) mergem la el, sã vedem cum se simte. Nu ne-am asteptat nicio clipã ca femeia asta sã facã asa ceva. Toatã ziua e cu bãutura în cap, îsi loveste, îsi alungã copiii de acasã. Nu e sãnãtoasã la cap. E o criminalã. L-a lovit miseleste, pe la spate, cu cutitul. Ne-a distrus femeia asta”, a declarat fratele victimei. Mama lui Neculai nu îsi poate stãpâni lacrimile. „Copilul meu putea sã moarã de mâna acestei femei. A avut noroc cã era îmbrãcat cu vesta reflectorizantã. Nu m-am gândit niciodatã cã femeia asta e în stare de asa ceva. Ea nu tine nici la copiii ei. Mi-a tãiat bãiatul. Nu a mers la spital tot ca sã o protejeze, dar nu meritã. Mã doare inima si de nepotica mea, cã e cuminte si desteaptã, dar mi se rupe sufletul stiind cã fiul meu a fost la un pas de moarte”, a declarat Iulia Gache, mama tânãrului. Politia a stat de vorbã cu Lenuta si au întocmit pe numele ei dosarde cercetare penalã pentru lovire, infractiune a cãrei încadrare se poate schimba dacã medicii vor decide cã viata omului a fost pusã în pericol. Ea ar putea fi acuzatã de tentativã de omor si riscã sã-si petreacã urmãtorii ani dupã gratii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu