Ungureanu, ameninţat cu moartea. Deputatul Adrian Solomon l-a avertizat pe premier că va avea soarta lui Aldo Moro

Barlad Online

Deputatul PSD Adrian Solomon i-a transmis premierului, într-o conferinţă de presă, că, dacă va avea "nesimţirea" să treacă prin Bârlad fără a se opri pe la Primărie pentru a afla doleanţele bârlădenilor, va avea soarta fostului premier italian, Aldo Moro, răpit şi ucis de Brigăzile roşii în 1978, potrivit site-ului Bârlad Online.

"Eu îi transmit public, că sigur are urechi care s-audă, că dacă are nesimţirea, că tupeu are cât cuprinde, să vină în Bârlad şi să nu anunţe autorităţile, să nu oprească la primărie să afle ce-i doare pe bârlădeni de la primarul municipiului Bârlad va avea nu soarta lui Tăriceanu ci soarta lui Aldo Moro. Şi asta nu-i o ameninţare e o asigurare, domnul prim-ministru. Să vii tu în Bârlad şi să nu te opreşti pe la primărie, să n-ai bunul simţ să suni la primărie înainte că vii", a declarat Solomon.

Ulterior, deputatul PSD a declarat că jurnaliştii l-au înţeles greşit. "Cum să creadă lumea că l-am ameninţat eu cu moartea pe premier? Eu sunt convins că nu va veni la Bârlad. Eu nu am comparat nicio persoană. Am folosit o expresie. Adică va avea viaţă grea, nu mă ocup eu de Brigăzile Roşii. Sunt cuvintele mele, sunt conştient de asta. Nu am nicio legătură cu ce înţelegeţi voi din ele", a declarat, pentru Realitatea Tv, Adrian Solomon.

Aldo Moro a fost un important om politic italian şi preşedinte al Partidului Democraţia Creştină. El a fost răpit în 16 martie 1978 şi ucis în 9 mai 1978 de către Brigăzile Roşii.

Adrian Solomon (35 de ani) se află la primul mandat în Parlament, conform cdep.ro. El a fost ales într-un colegiu din judeţul Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu