Solomon l-a dat afară pe Sârbu!

Barlad Online

Deputatul Adrian Solomon a luat decizia de a-l fugări pe deputatul Marian Sârbu din spațiul pe care cei doi îl au închiriat drept cabinet parlamentar în Bârlad. Motivul: Sârbu nu și-a achitat partea din cheltuielile ce-i revin.
Deputatul Adrian Solomon s-a supărat rău de tot pe fostul său coleg de partid și parlament, Marian Sârbu. Prin urmare, a
decis să-l izgonească din spațiul comun folosit pe post de birou parlamentar. Este vorba despre un apartament situat la parterul unui bloc de pe strada Mihai Viteazu, în care, în urmă cu aproape patru ani (pe când Sârbu încă nu fugise din barca pesedistă), a fost stabilit sediul pentru cei doi parlamentari. Apartamentul este în proprietatea municipalității și a fost închiriat celor doi parlamentari.
“Cum domnul Sârbu nu a făcut nimic pentru orașul acesta nici atunci când era ministru și nici acum, din postura de parlamentar, nu văd de ce ar trebui să-l mai suportăm. În plus, de la bun început eu am fost singurul care am suportat toate cheltuielile legate de acest spațiu, căci domnul Sârbu nu a binevoit să dea niciun leu. Eu achitam 100% cheltuielie, dar mi se decontau doar 50%. De aceea, am să solicit Consiliului Local Bârlad să modifice hotărârea inițială, pentru că nu are rost să mai
tolerăm printre noi un trântor trădător!”, a spus Solomon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu