Sedinta publica pentru profesorii titulari care ramân fara post

Barlad Online

Din anul scolar 2012- 2013, multe posturi didactice din judet nu vor mai exista. Pentru ca profesorii titulari care, în prezent, le ocupã sã nu rãmânã pe dinafarã, joi, 15 martie, restrângerile de activitate vor fi solutionate prin transfer, în cadrul unei sedinte publice.
Recent, Consiliul de Administratie al Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Vaslui a aprobat posturile/catedrele vacante si rezervate ce au fost scoase pentru miscarea personalului didactic pentru anul scolar 2012-2013. Este vorba despre 843 de posturi vacante incomplete, 697 posturi vacante complete, 122 de posturi incomplete rezervate si 76 posturi complete rezervate. Pentru acestea vor concura si dascãlii titulari din judet care, din anul scolar viitor, vor rãmâne fãrã loc în urma restrângerii de activitate sau a restructurãrii retelei scolare. De fapt, acestia sunt primii chemati sã- si rezolve problema locului de muncã, prin transferul într-o altã unitate scolarã din judet care dispune de o catedrã vacantã pe disciplina solicitatã. Sedinta publicã pentru transfer în vederea solutionãrii restrângerilor de activitate este programatã pentru joi, 15 martie, la Centrul Judetean de Resurse si Asistentã Educationalã Vaslui. “În aceastã situatie se aflã 66 de cadre didactice din judet, care, în primã fazã, siau depus dosarele la unitatea de învãtãmânt în care solicitã transferarea din 2012-2013. Ulterior, cererile respective au fost înregistrate la comisia de mobilitate a Inspectoratului Scolar, dupã care au fost sustinute probele practice sau orale. Acum, în sedinta publicã de pe 15 martie, vor fi rezolvate restrângerile de activitate prin transfer. În principiu, toate cadrele didactice în aceastã situatie vor primi post în altã parte, însã nu neapãrat din prima etapã. Sunt vreo doi sau trei profesori de pregãtire – instruire practicã ce nu vor fi rezolvati în aceastã etapã a miscãrii personalului si care vor trebui sã astepte detasãrile”, ne-a spus profesorul Gheorghe Flueras, inspector cu managementul resurselor umane în cadrul ISJ Vaslui. Ulterior, pe 21 martie, eventualele contestatii depuse vor fi solutionate de Consiliul de Administratie al ISJ Vaslui, urmând ca, pe 22 martie, sã fie emise si comunicate deciziile de repartizare. Conform calendarului miscãrii personalului, urmã- toarea etapã este continuitatea activitãtii prin suplinire, cei vizati trebuind sã-si depunã dosarele între 19 – 21 martie, Termenul este valabil si pentru titularizarea din oficiu, prevãzutã în Art. 253 din Legea Educatiei Nationale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu