Vasluianca care va participa la cel mai nou show Prima TV

Barlad Online

VEDETÃ La 15 ani, cu o voce de invidiat, frumoasã si deosebit de talentatã, Giorgiana Agarici este pe cale sã facã pasul cel mare pentru cariera ei de artist. Tânăra vasluiancã intrã de astãzi în cantonamentul concursului “M-a fãcut mama artist”, cel mai nou show de televiziune care îl va trimite pe cel mai înzestrat copil sã-si cultive talentul în Statele Unite.
Pentru Giorgiana, faptul cã fost selectionatã în urma preselectiei de la Iasi este o performantã si o recunoastere a talentului ei, pentru cã nu este unul dintre acei copii care de mici au fost dedicati muzicii. Ea a început în urmã cu trei ani studiul muzicii cu pianul, sub îndrumarea profesorului Dumitru Jijie, iar ore de canto face doar de un an si jumătate cu profesorul Carmen Trufia la cursurile organizate la Biblioteca Judeteanã. ” Ideea de a participa la acest concurs mi-a sugerat-o domnul Lucian Onciu, el a fost cel care mi-a pomenit de <<M-a fãcut mama artist>> si mi-am zis cã meritã sã încerc. Am mers acasã si i-am zis mamei cã mã înscriu la preselectii si m-am înscris, nu am stat prea mult pe gânduri”, povesteste Giorgiana. Fãrã doar si poate cã încercarea Giorgianei a meritat, mai ales cã are toate sansele sã se întoarcã acasã cu marele premiu. Vasluianca noastrã are sansa de a beneficia de o bursã la unul dintre cele mai importante colegii de muzicã din Statele Unite. De asemenea, marele câstigãtor îi va întâlni peste ocean pe Justin Bieber si pe membrii echipei lui condusã de impresarul Scooter Braun. Nu în ultimul rând, finalistul concursului va semna un contract cu una din cele mai renumite case de discuri din tarã. Pe perioada a douã luni si jumãtate copii vor evolua sub îndrumarea Alexandrei Stan, ea va fi antrenoarea tinerelor talente, iar sãptãmânal copiii vor fi evaluati de un juriu alcãtuit din alte patru mari nume ale industriei muzicale românesti: Corina Bud, Elena Gheorge, Connecte-R si Dan Teodorescu. Chiar dacã nu cântã de foarte mult timp, Giorgiana a strâns o grãmadã de premii de pe la toate concursurile la care a participat: premiul al II-lea la Concursul International “Ghiocelul de Argint”, premiul III la Concursul de Interpretare si Creatie ” Mamaia Copiilor ” în cadrul grupului Bibliosong, premiul II la Concursul National ” Florile Copilãriei” si la concursul national “Constelatia Necunoscutã”, acestea fiind câteva din rezultatele importante pe care Giorgiana le-a obtinut anul trecut.
Giorgiana nu intrã singurã în concurs
Formatul emisiunii-concurs la care va participa Giorgiana presupune ca tinerii artisti sã intre în concurs alãturi de mamele lor, astfel cã de mâine în cantonament separat va intra si Nuti Agarici, mama Giorgianei. Dintotdeauna pãrintii ei au fost hotãrâti si au investit totul în educația si talentul ei, ajutând-o în acest fel sã-si îndeplinească visul, astfel cã mama a fost suficient ca Giorgiana sã o anunte cã vrea sã participe la preselectie si Nuti Jijie a stiut cã va pleca cu ea pentru 2 luni si jumãtate la Bucuresti. “Visul previzualizat e pe cale sã devinã realitate. Am încredere în talentul si capacitatea ei de acumulare a cunostintelor care-i vor defini evolutia în cadrul acestui concurs. Cred cã are cea mai bună voce din lume si cã aceasta este competitia care-i poate schimba destinul”, spune Nuti Agarici. Mama Giorgianei va renunta timp de douã luni si jumãtate la serviciu si la celelalte activitãti ale sale si va intra mâine într-un cantomanent separat de cel al Giorgianei. Se va întâlni cu ea doar o singurã datã pe sãptãmană. “Nu stiu exact care va fi rolul nostru acolo în farã de cel de a ne sustine proprii noștri copii, dar sunt sigurã cã vom avea si noi sarcini de îndeplinit. Stiu cã dacã copilul meu va iesi din concurs, eu trebuie sã rãmân pânã la capãt, am înteles de la producãtori cã noi, mamele, vom putea prin prestatia noastrã sã ne aducem copiii înapoi în concurs. Nu am prea multe informatii, nu stiu ce va fi acolo, avem emotii dar voi face tot ce trebuie sã-mi sustin copilul pâna la capãt. Noi, mamele, vom avea cea mai dificilã sarcinã în acest concurs, vedetele sunt cele care vor da note copiilor, în functie de acestea doi dintre ei vor ajunge în fiecare sãptãmânã la baraj , iar noi vom avea datoria sã decidem care dintre copii va merge mai departe.”, a adãugat Nuti Agarici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu