“Sunt membru PRM!”

Barlad Online

DERANJ Faptul cã, în ultimul sondaj de opinie, Corneliu Bichinet e lider în optiunea vasluienilor pentru ocuparea fotoliului de presedinte al Consiliului Judetean Vaslui a stârnit diverse reactii. De asemenea, au apãrut si supozitii cu privire la viitoarea candidaturã. Unii chiar au dat ca sigurã trecerea lui Bichinet în alt partid. În ciuda acestora, Corneliu Bichinet îsi reafirmã, încã o datã, apartenenta: “Eu sunt nationalist. Sunt membru PRM!”
Cu toate cã multi si-l doresc pe Corneliu Bichinet migrator spre alte meleaguri politice, acesta le-a spulberat ieri orice iluzie. Explicatiile sale sunt mai mult decât concludente.
“În timp, despre mine s-au fãcut fel de fel de supozitii. Am spus întotdeauna cã sunt un om din judetul Vaslui, mã intereseazã aceste meleaguri si, prin tot ceea ce am fãcut, ca învãtãtor, profesor, director de scoalã, senator, presedinte si vicepresedinte la Consiliul Judetean Vaslui, am demonstrat cã fãptuiesc, întemeiez, construiesc întotdeauna si ajut oamenii. Iubesc tot ceea ce este românesc si doresc ca România sã rãmânã în rândul tãrilor civilizate, nu asa cum au încercat si încearcã unii sã aserveascã, îndobitoceascã, îngenunchieze si sã sugrume aceastã tarã. Eu sunt nationalist. Îmi plac oamenii care luptã pentru idealul lor national, cultivã spiritul românesc si nu se lasã manipulati de valorile <<europene>>. Sunt membru PRM!”, a declarat Corneliu Bichinet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu