Pentru tine, mamã!

Barlad Online

O frumoasã surprizã i-a fost organizatã, ieri dupã-amiazã, tinerei pictorite, Berta Maria Moldoveanu, elevã la Liceul Pedagogic din Bârlad, sectia Arte plastice. Tatã ei, împreunã cu profesorul de desen Sebastian Pascu si cu Virgil Giuscã, directorul Casei de Culturã „George Tutoveanu” din Bârlad, au organizat o expozitie intitulatã „Pentru tine, mamã!”, fãrã ca artista sã stie. Ea s-a trezit cã este invitatã sã participe la vernisajul unei expozitii de picturi fãrã a i se da prea multe detalii. La expozitie a fost invitatã sã participe toatã clasa Bertei, colegii sãi stiind însã cine va expune. Nu si Berta. Când a intrat în sala micã a Casei de Culturã din Bârlad, Berta a rãmas uimitã când si-a vãzut toate tablourile însirate pe pereti si profesorul de desen si artã a picturii prezent în salã alãturi de tatãl ei. „Nu stiam nimic! A fost o surprizã pentru mine si chiar un soc când mi-am vãzut picturile în ulei expuse pe pereti. A fost organizatã de profesorii mei si de tatãl meu, pentru mine si mama mea, cadou de 8 Martie. Din pãcate, mama mea n-a putut veni, are probleme de sãnãtate. O va vedea altã datã. Aici sunt o serie de tablouri la care am lucrat în ulei pe pânzã cu aspecte din Bârlad, peisaje si cu câteva flori. Este a 22-a expozitie personalã a mea si vreau sã-i multumesc tatãlui meu pentru aceastã surprizã fãcutã mamei mele, prin munca mea si pasiunea care o am pentru artã. Evident cã dedic aceastã expozitie mamei mele si tuturor mamelor din lumea asta”, a spus emotionatã Berta Maria Moldoveanu. La numai 16 ani, artista bârlãdeancã, membrã a UAP din România, se poate mândri deja cu un palmares impresionant, realizând pânã în prezent 21 de expozitii personale, în cadrul cãrora a expus peste 600 de lucrãri realizate în ulei pe pânzã si carton, precum si cu numeroase premii cîstigate la concursuri nationale si internationale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu