Negrestiul, cu bune si cu rele

Barlad Online

 INTENTIE Fostul presedinte de Consiliu Judet , Corneliu Bichinet, nu vrea sã candideze la primãria Negresti, în ciuda zvonurilor de tot felul care se aud prin orasul în care locuieste. “S-a speculat destul de mult privind candidatura mea pentru orasul Negresti. Întotdeauna, am sustinut cu toatã tãria fiintei mele candidatul partidului meu. Faptul cã acesta a plecat la alt partid, dupã alegeri nu mai este problema mea”, sustine Bichinet, cel care îsi anuntã opozantii politici cã nu se gândeste la primãrie pânã în… 2016!
“Negrestiul este o localitate cu paradoxuri mari. Aici s-au obtinut câteva finantãri deosebite, dacã mã gândesc la HG 577, cu asfaltãri în satele Glodeni, Cioatele, pe strada Apelor, construirea unei grãdinite cu 60 de locuri. De aceste proiecte nu m-am ocupat eu si nici altii, ci primarul Ioan Cozma, acesta este adevãrul. Aflat la partidul de guvernãmânt, fãcând zeci de drumuri la Bucuresti, în timp ce altii îl credeau prãbusit, tot el a obtinut si proiectul prin PNDI, cu asfaltãri în satele componente si în restul orasului. Nu vreau sã mã împãunez eu, în aceste conditii, cu meritele altuia”, explicã Bichinet care, dintr-odatã, devine cel mai important apãrãtor al primarului în exercitiu. Ca fost presedinte si actual vicepresedinte de Consiliu Judetean, Bichinet stie cum au fost directionati bani de la judet pentru oras. “Noi, cei de la Consiliul Judetean, am alocat fonduri pentru aductiunea de gaz si extinderea retelei, sustinem programul de apã-canal-epurare si ne strãduim sã redeschidem spitalul orãsenesc. Ce face Cozma mai departe, e problema lui. Ce fac ceilalti candidati pentru functia de primar la Negresti, e problema lor. Eu, Corneliu Bichinet, voi încerca de pe pozitia pe care voi fi dupã alegerile din iunie sã sprijin localitatea în care trãiesc, fãrã a încãlca vreo lege”, a spus vicepresedintele Consiliul Judetean. Acesta spune, fãrã dubiu, cã nu are în intentie sã candideze pentru primãria Negresti si avanseazã anul 2016 ca posibilã perioadã de campanie pentru primãrie. “Vedem în 2016, sã ajungem sãnãtosi, deoarece nu vreau sã-mi arog meritele altora si nici sã mã încarc cu pãcatele altora. Voi sustine la Negresti candidatul partidului din care fac parte”, mai explicã Bichinet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu