PNG şi PRM merg împreună la alegerile locale şi parlamentare

Barlad Online

PNG şi PRM vor merge împreună la alegerile locale din iunie 2012 şi la alegerile parlamentare. Anunţul a fost făcut de preşedintele PNG, europarlamentarul Gigi Becali. Acesta se declară dispus să execute ordinele date de C.V Tudor pe care îl consideră "fratele meu mai mare"
"Am făcut un consiliu naţional pentru a hotărî ce facem în alegerile locale şi parlamentare. Hotărârea Consiliului PNG a fost alianţă cu PRM", a anunţat Gigi Becali.
Alianţa se va numi "PRM + PNG", a mai anunţat Becali. Liderul PNG susţine că era înclinat mai demult să dea curs invitaţiei PRM de formare a unei alianţe politice, dar nu putea să o facă atâta vreme cât militanţii PNG nu s-au putu pronunţa. "Mi-era jenă că nu putema să spun DA pentru că acel DA trebuiau să-l spună aceştia oameni care au muncit şi care au fost alături de mine", a spus Becali.
Acesta pare dispus că cedeze în alinaţă locul de prim rang lui Corneliu Vadim Tudor. "Coaliţia va avea candidaţi comuni în toate judeţele ţării. Asta o vom stabili în comun, mai mult domnul Vadim. Fratele mai mare hotărăşte, c-aşai la români", a spus Gigi Becali.
Preşedintelui PRM îi este recunoscător pentru oferta pe care i-a făcut-o de a candida din partea PRM la un loc în Parlamentul European, în anul 2009. "Omul ăsta a venit în puşcărie şi m-a ajutat. Până la urmă, m-a salvat că poate mă lăsau în puşcărie, poate mă condamnau (...) El a mai dat în mine, aşa, dar nu contează. M-a ajutat, este fratele meu mai mare şi poate spune ce vrea", a declarat Becali.
Subiectul alianţei pentru Bucureşti dintre PNG şi PDL pare a fi depăşit. "Ce să mai vorbim de PDL? La revedere, PDL! Cum zicea nea Mitică? Mă doar în pălărie! Mi se rupe în pălărie", a spus Becali.
Totuşi, acesta i-a adus încă o dată eleogii Elenei Udrea. "Este o femeie de calitate, o femeie de onoare, o femeie deşteaptă. Indiferent de spuneţi voi", s-a adresat Becali jurnaliştilor.
În schimb, el nu i-a uitat pe democrat-liberalii care au exprimat public reţineri faţă de o colaborare cu PNG, ţinta principală fiind fostul ministru al Muncii, Sulfina Barbu. "Sulfamida Barbu! Nu-i dau nici bună ziua dacă o văd pe stradă! Dacă o văd pe Sulfamida că poate fi ministru în ţara noastră...", a comentat Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu