Aberatie de la E-ON: curentul tãiat pentru 24 de bani!

Barlad Online

  Un vasluian a rãmas fãrã cuvinte când s-a vãzut înstiintat de factura de la luminã cã-i va fi sistatã furnizarea energiei electrice pentru o datorie de nici mai mult, nici mai putin de 0,24 lei. Conform facturii, suma reprezintã penalitãti radio, dar abonatul sustine cã si-a plãtit la zi toate obligatiile fatã de E-ON. De la ghiseu, omul nu a primit niciun fel de lãmurire.
” E strigãtor la cer, le dãdeam si 5 -10 lei, chiar dacã ar fi fost în puls, nu mã supãram, dar sã-mi trimitã hârtie cã-mi taie lumina? Un astfel de fapt este supãrãtor pentru noi ca români, ca oameni, sincer eu o gãsesc o bãtaie de joc, nu numai a lor, a sistemului care face în asa fel încât sã-ti fie din ce în ce mai greu sã trãiesti”, ne-a declarat Vasile Sava, abonatul cu pricina.
E-ON a emis pe numele unui abonat domiciliat în comuna Rosiesti o facturã cu o valoare de numai 0,24 lei si în acelasi timp l-a informat cã, pentru neplata acestei sume, compania îi va sista furnizarea energiei electrice.”Am rãmas mut de uimire când am deschis plicul de la E-ON; pentru o datorie de 24 de bani, aveau de gând sã-mi taie lumina. Pe lângã faptul cã eu nu mã stiam cu restante la plata luminii si nu mi-am dat seama ce-i cu datoria asta pe care mi-au trecut-o pe facturã, penalitãti radio, am stat si eu si m-am gândit ca omul, cã asta îi tara în care trãim. Nu mã gândesc la bani, mã gândesc la gest, la procedurã, factura, plicul, serviciile postale îi costã pe cei de la E-ON sã zicem, un leu, de patru ori mai mult decât valoarea sumei pe care o au de recuperat de la mine, si pentru ea lasã o locuintã fãrã luminã. E strigãtor la cer, le dãdeam si 5 -10 lei, chiar dacã ar fi fost în puls, nu mã supãram, dar sã-mi trimitã hârtie cã-mi taie lumina? Un astfel de fapt este supãrãtor pentru noi ca români, ca oameni, sincer eu o gãsesc o bãtaie de joc, nu numai a lor, a sistemului care face în asa fel încât sã-ti fie din ce în ce mai greu sã trãiesti”, ne-a declarat Vasile Sava, abonatul cu pricina. Pentru cã s-a convins de politica E-On, bãrbatul a decis sã nu-si punã mintea cu situatia de fatã chiar dacã în sinea lui s-a simtit jignit de pozitia ingratã în care s-a gãsit asezat, asa peste noapte. Ioan Sava, pentru a fi sigur cã nu se trezeste a doua zi fãrã curent electric în casã, a mers la caserie sã-si achite datoria buclucasã, mai ales cã se putea trezi oblicat sã plãteascã pe ochi frumosi si o taxã de reconectare.”Nu vreau sã fiu înteles gresit, dar atitudinea mea e justificatã. Am mers sã plãtesc la ghiseu, am cerut si ceva explicatii, doamna nu mi le-a putut da, sunt sigur cã rezolvarea unei astfel de stuatii nu se afla în competenta sa, femeia mi-a zis doar cã e o diferentã de la taxa radio-tv, mai mult nu mi-a putut explica motivul pentru care compania emite astfel de facturi. Mã rog, femeia m-a înteles si parcã s-a simtit oarecum stânjenitã, când am stat sã-mi dea restul pânã la ultimul bãnut. Acestea sunt exemple care ne aratã cât de bine functioneazã lucrurile în România”, a adãugat bãrbatul. Contactati, reprezentantii E.ON Moldova distributie au declarat cã astfel de situatii sunt izolate, iar în acest caz, potrivit declaratiei lui Sorin Munteanu, purtãtor de cuvânt al E.ON Moldova, factura a fost generatã de o eroare de informaticã, urmând ca ea sã fie stornatã.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu