Pepe si Raluca - vacanta de 10.000 de euro in Turcia

Barlad Online

Pepe si Raluca, sotia sau, au petrecut o vacanta de vis in statiunea Belek din Turcia.

In cele zece zile de vacanta, cei doi au fost cazati intr-un hotel de cinci stele, au facut plaja si au cumparat haine pentru fetita lor, Maria, care se va naste in luna august.

"A fost o vacanta de vis. Ne-am distrat, dar si relaxat in acelasi timp. Raluca venea dupa sesiunea de examene de la facultate, iar eu dupa o perioada aglomerata de concerte. Am fost la plaja, la cumparaturi, iar eu am facut si scufundari si am dat de mancare la pesti", a declarat Pepe in exclusivitate pentru Libertatea.


"Vacanta a fost una modesta, am facut oarece economii. Si asta pentru ca vrem sa ne luam casa inainte sa se nasca Maria. Cu toate astea, ne-am facut toate poftele si ne-am luat tot ceea ce ne-am dorit. Hotelul cu all inclusive ne-a costat 3.500 de euro, insa toata vacanta a facut cam 10.000 de euro", a adaugat cantaretul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu