Botezatu, scăpat de sub control la filmările emisiunii "Burlăciţa": "Am vrut să le ofer tuturor o scenă de maximă audienţă"

Barlad Online

CANCAN a intrat în posesia filmuleŢului cu... posteriorul lui Bote în rol principal, rătăcit după ce telefonul Biancăi a fost subtilizat ­într-un hipermarket din Capitală. Într-un puseu de euforie, după 12 ore de filmări, designerul Şi-a dat pantalonii jos Şi le-a arătat fundul tuturor celor prezenŢi. Scena s-a petrecut în urmă cu doi ani, iar Bianca a înregistrat tot Şi a păstrat picanta amintire în telefonul personal.

 Botezatu, scăpat de sub control la filmările emisiunii "BurlăciŢa": "Am vrut să le ofer tuturor o scenă de maximă audienŢă"

 

În urmă cu o săptămână, Bianca Dră­gu­­Şanu a rămas fără telefon. Un hoŢ iute de mână i l-a subtilizat pe când se afla la cumpărături. A urmat un flagrant demn de filmele de acŢiune. FăptaŞul a fost pedepsit Şi telefonul a reintrat în posesia proprietarului. Numai că, după ce l-a recuperat, Bianca a observat dispariŢia câtorva filmuleŢe, cel mai intersant avându-l ca protagonist pe Bote Şi, în special, posteriorul acestuia. Imaginile care ­ne-au parvenit pe celebra adresă ­pont@cancan.ro îl înfăŢiŞează pe designer cu pantalonii în vine. DeŞi nu este cea mai fericită ipostază în care se găseŞte, Cătălin Botezatu s-a amuzat copios la ideea că un întreg popor îi va vedea... fundul, acea parte a corpului Ţinută până acum la secret. "Scena s-a întâmplat acum doi ani, la filmările emisiunii «BurlăciŢa». Eram îngrozitor de obosiŢi cu toŢii după o zi întreagă de muncă. Eu, mereu ăla pus pe Şotii, am zis să mai destind puŢin atmosfera. După 12 ore de filmare, am vrut să le ofer tuturor o scenă de maximă audienŢă. AŞa că m-am urcat pe un gard, mi-am dat pantalonii jos Şi le-am arătat fundul", ne-a povestit Bote, izbucnind în râs la amintirea acestui episod. Chiar mai amuzantă decât faza cu... nuditatea lui Bote a fost reacŢia Biancăi, cea care a filmat întreaga tevatură. Surprinsă de gestul designerului, iubita lui Cristea a întors telefonul spre ea Şi mimând Şocul a exclamat: "A înnebunit ursul! A înnebunit!!!". "După atâta muncă, Bote a reuŞit să ne destindă! A fost o joacă", a catalogat Bianca savurosul incident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu