Un miliard de lei pentru presa “bunãvoitoare”

Barlad Online

 
Adrian Cotigã, directorul SC Lucrãri, Drumuri si Poduri SA Vaslui, a dat cu bâta în baltã taman în sedinta de Consiliu Judetean. Un moment de lipsã de inspiratie a fãcut senzatie, directorul societãtii dând de înteles cã nici el nu stie bine unde se duc banii acestei firme, nereusind sã justifice, mãcar plauzibil, niste cheltuieli “minore”, de doar 160.000 de lei. Întrebat de seful sãu direct ce e cu acesti bani, Cotigã a spus cã sunt pentru presã, în timp ce contabila a sustinut cã banii sunt pentru motoare. Mai împãciuitor, Mihalachi a cerut sefilor de la LDP sã achizitioneze douã freze pentru iarna viitoare.
Dezbaterea pe marginea proiectului de Hotãrâre a Consiliului Judetean cu privire la bugetul de anul acesta a SC Lucrãri Drumuri si Poduri SA Vaslui a generat declaratii uimitoare. Cu acest prilej am aflat cã societãtile din subordine CJ-ului au o preocupare aparte pentru imagine, promovare si publicitate. Se pare cã directorul de la Lucrãri Drumuri si Poduri este adeptul principiului “imaginea vinde orice”, drept pentru care a declarat în plenul sedintei cã anul acesta societatea pe care o conduce va investi practic 160.000 de lei în imagine si publicitate, capitolul din buget fiind denumit “plãti cãtre colaboratori”. Dupã analiza proiectului de hotãrâre, a expunerii de motive si a anexei care prezenta punct cu punct bugetul, unul dintre consilieri a cerut o lãmurire pentru cã i-a fost atrasã atentia de cei 160.000 lei pe care societatea a preconizat cã îi va cheltui cu diversi colaboratori, curios, a întrebat cine sau ce înseamnã indicatorul “cheltuieli colaboratori”. “ Stiti, este vorba despre acele cheltuieli pe care le avem si noi, cu imaginea, cheltuieli cu publicitatea”, a fost rãspunsul incredibil al directorului Adrian Cotigã, care evident, a fãcut pe toatã lumea sã înteleagã cã nici pe departe nu poate fi vorba de o susupiciune cã niste bani s-ar duce undeva pe apa Sâmbetei când, în realitate, ei sunt investiti în publicitate.
Contabila, vocea salvatoare
Iatã cã, vinerea trecutã, încã o datã s-a demonstrat cã în spatele unui bãrbat puternic întotdeauna se aflã o femeie si mai puternicã. Dupã bâlbâiala cu imaginea si publicitatea, în sprijinul lui Adrian Cotigã a intervenit contabila societãtii. “Este vorba despre motoare, avem experienta din anii anteriori, de exemplu, dacã nouã ni se stricã o piesã, pe care nu o putem face în atelierele noastre, atunci o trimitem în altã parte, atelierele cu care lucrãm sunt astfel de colaboratori” , a explicat contabila societãtii, d-na Besleagã, care fãrã doar si poate cunoaste mai bine mersul societãtii prin cifre si acte decât directorul Adrian Cotigã. Dupã interventia scurtã si concisã care a mai salvat ce se putea salva din situatie, totusi, ca sã aibã ultimul cuvânt, Adrian Cotigã declarã: “ Anul trecut am reusit sã ne ducem sarcinile si obiectivele la îndeplinire, am reusit sã ne pãstrãm numãrul de salariati si prin acest buget vom asigura aceleasi lucruri si pentru anul acesta.” Si pentru ca proportiile sã fie pãstrate, ultima voce care s-a auzit a fost cea a presedintelui Vasile Mihalache. “Ai grijã la ce spui, domnule director! Nu stiu ce faceti, ce sursã gãsiti, dar iarna lui 2012 sã vã prindã cu douã freze noi, sã nu mai pãtim ce-am pãtit iarna aceasta. Dacã nu întelegi, îti explic pe parcurs”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu