Barlad Online
Conducerea Centrului de Resurse pentru Afaceri Vaslui, societate aflatã în subordinea Consiliului Judetean, preconizeazã cã în sfârsit va avea un an bun, ba chiar estimeazã cã societatea va intra si pe profit, timid ce-i drept. Centrul de afaceri sperã ca la finalul anului sã încheie cu un plus de aproximativ 6.400 de lei, conform bugetului pe anul acesta, aprobat ieri, de Consiliul Judetean.
Aspiratiile sunt admirabile în conditiile în care societatea îsi propusese si în 2011 sã încheie anul cu profit, dar pânã s-a dezmeticit a încheiat anul pe minus din cauza impozitului pe teren si clãdiri pe care s-au trezit cã îl datoreazã primãriei, în valoare de 190.000 lei. Pentru anul 2012, conform bugetului pe care societatea si l-a alcãtuit, se pare cã vor deveni ceva mai eficienti si performanti. Pentru anul în curs, Centrul de Afaceri Vaslui si-a socotit venituri de 627.000 lei, cu peste 100.000 lei mai mult ca anul trecut, cu o crestere de aproape 123%, majoritatea realizatã din activitatea lor de bazã, închirieri de spatii de birouri si sãli de conferintã. La capitolul Cheltuieli, suma permisã pentru 2012 se ridicã la 620.560 lei si ea ceva mai mare ca cea de anul trecut. Victorie mare, când au tras linie, cei de la Centru de Afaceri au estimat cã, pentru venituri de 1000 de lei, cheltuielile vor fi de 989 lei fatã de 1175 lei cât a cheltuit societatea pentru a produce aceeasi sumã, anul trecut. Secretul se pare cã va fi resursa umanã, care se anuntã a fi foarte profitabilã, în medie se asteaptã ca fiecare angajat în parte sã producã 49.787 lei, în conditiile în care, pânã la sfârsitul anului, societatea îsi propune sã angajeze 11 angajati si trei sferturi. Asta înseamnã cã, începând de la cei însãrcinati cu paza, angajatul pe trei sferturi, si pânã la Florin Sârbul, directorul societãtii, toti vor munci de le vor pârâi oasele sã scoatã fãlosul centru la luminã. Ei promit sã identifice noi agenti economici pentru activitatea de profil, sã creascã pânã la 98% gradul de ocupare a spatiilor , sã diminueze cheltuielile cu energia electricã si termicã. Mai realist din fire, presedintele Consiliului judetean, în dezbaterea bugetului a sustinut cã ar fi bine ca societatea sã nu termine anul iar sub linie. “ Centrul de Afaceri nu este nici al Primãriei Vaslui, nici al Consiliului Judetean, chiar dacã noi suntem stãpâni acolo, el este al judetului. Ar trebui sustinut de toatã lumea, dacã stiti sedinte, conferinte, ar trebui cu totii sã încercati sã le aducem acolo. Unii ne cautã pentru sedii de partide, dar când e vorba de un eveniment, îl fac în spatii private, nu e normal un astfel de comportament, ar trebui ca judetul sã profite cã dispune de acest centru”, a explicat Vasile Mihalache, încercând un fel de promovare în rândul asistentei de la sedintã.
Aspiratiile sunt admirabile în conditiile în care societatea îsi propusese si în 2011 sã încheie anul cu profit, dar pânã s-a dezmeticit a încheiat anul pe minus din cauza impozitului pe teren si clãdiri pe care s-au trezit cã îl datoreazã primãriei, în valoare de 190.000 lei. Pentru anul 2012, conform bugetului pe care societatea si l-a alcãtuit, se pare cã vor deveni ceva mai eficienti si performanti. Pentru anul în curs, Centrul de Afaceri Vaslui si-a socotit venituri de 627.000 lei, cu peste 100.000 lei mai mult ca anul trecut, cu o crestere de aproape 123%, majoritatea realizatã din activitatea lor de bazã, închirieri de spatii de birouri si sãli de conferintã. La capitolul Cheltuieli, suma permisã pentru 2012 se ridicã la 620.560 lei si ea ceva mai mare ca cea de anul trecut. Victorie mare, când au tras linie, cei de la Centru de Afaceri au estimat cã, pentru venituri de 1000 de lei, cheltuielile vor fi de 989 lei fatã de 1175 lei cât a cheltuit societatea pentru a produce aceeasi sumã, anul trecut. Secretul se pare cã va fi resursa umanã, care se anuntã a fi foarte profitabilã, în medie se asteaptã ca fiecare angajat în parte sã producã 49.787 lei, în conditiile în care, pânã la sfârsitul anului, societatea îsi propune sã angajeze 11 angajati si trei sferturi. Asta înseamnã cã, începând de la cei însãrcinati cu paza, angajatul pe trei sferturi, si pânã la Florin Sârbul, directorul societãtii, toti vor munci de le vor pârâi oasele sã scoatã fãlosul centru la luminã. Ei promit sã identifice noi agenti economici pentru activitatea de profil, sã creascã pânã la 98% gradul de ocupare a spatiilor , sã diminueze cheltuielile cu energia electricã si termicã. Mai realist din fire, presedintele Consiliului judetean, în dezbaterea bugetului a sustinut cã ar fi bine ca societatea sã nu termine anul iar sub linie. “ Centrul de Afaceri nu este nici al Primãriei Vaslui, nici al Consiliului Judetean, chiar dacã noi suntem stãpâni acolo, el este al judetului. Ar trebui sustinut de toatã lumea, dacã stiti sedinte, conferinte, ar trebui cu totii sã încercati sã le aducem acolo. Unii ne cautã pentru sedii de partide, dar când e vorba de un eveniment, îl fac în spatii private, nu e normal un astfel de comportament, ar trebui ca judetul sã profite cã dispune de acest centru”, a explicat Vasile Mihalache, încercând un fel de promovare în rândul asistentei de la sedintã.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu