Primul deputat al Partidului Poporului e din Vaslui

Barlad Online

 MUTARE Deputatul Daniel Oajdea a renuntat la PDL si a anuntat cã s-a înscris în Partidul Poporului. Deputatul originar din Costesti, judetul Vaslui, este astfel primul parlamentar cooptat în partidul lui Dan Diaconescu.
Desi a candidat pentru un colegiu din Iasi, deputatul Oajdea a ajutat în dese rânduri comunele vasluiene, în special Costestiul, locul sãu de bastinã. “Domnul Oajdea ne-a ajutat de câte ori a avut ocazia. Chiar si anul trecut am primit, prin interventia dânsului, 150 de mii de lei, prin HG. Cred cã, indiferent de coloratura sa politicã, ne va ajuta în continuare”, a declarat primarul comunei Costesti, Silvestru Cârjontu.
“M-am hotãrât sã intru în PP-DD pentru cã aici nu-mi este restrictionatã libertatea de exprimare. Acest partid nu a mai fost la guvernare si nu a dezamãgit. Curtea cu jurati, simplificarea sistemului de taxe si impozite, confiscarea averilor ilicite, sustinerea celor care deschid o afacere si îndeplinesc anumite criterii, interzicerea subventionãrii partidelor politice, reglementarea strictã a modului de controlare a firmelor de cãtre stat, construirea de locuinte, sunt mãsuri pe care PP-DD le sustine si pe care, la rândul meu, am anuntat cã le voi sustine încã din campania electoralã din 2008. Sunt deputat de Iasi si nu-mi este indiferent sã vãd cã, de opt ani, orasul pe care îl reprezint a ajuns bãtaia de joc a unui om care nu este competent sau mãcar bine intentionat. De comun acord cu liderii PP-DD, am convenit ca lista de candidati pentru Consiliul Local Iasi sã fie întocmitã într-o manierã unicã în România: pe baza unui concurs de proiecte”, anunta deputatul Daniel Oajdea pe blogul sãu. Potrivit ziarului Bunã Ziua Iasi, Daniel Oajdea va fi candidatul PP-DD la Primãria Municipiului Iasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu