Traian Băsescu despre MCV: Ponta și Antonescu să-și asume răspunderea pentru răul făcut României

Barlad Online

“Îi cer preşedintelui interimar şi premierului să îşi asume responsabilitatea pentru răul pe care l-au făcut României. E datoria lor de oameni politici. Aşa cum eu am făcut în cei opt ani de mandat, mi-am asumat, alături de guvern şi majorităţile parlamentare, ceea ce am făcut pentru România, le cer şi lor să îşi asume responsabilitatea pentru ceea ce au făcut prin şubrezirea instituţiilor statului, să îşi asume responsabilitatea pentru decredibilizarea şi pentru izolarea României. În momentul de faţă, pentru că mă îndoiesc că au curaj să spună «da, ne asumăm responsabilitatea pentru izolarea României», le cer să îşi asume responsabilitatea pentru deprecierea masivă a monedei naţionale în ultimele zile. Ar fi primul semnal că încep să se trezească. Impresia mea este însă că sunt hotărâţi să meargă până la capăt cu minciuna” – a declarat președintele suspendat, Traian Băsescu, marți, într-o intervenție publică.
”Nici astăzi nu înţeleg (Ponta și Antonescu, n.r.) că UE este o poveste despre democraţie şi valori, respectarea acestor percepte ale lumii civilizate, democraţia şi valorile democraţiei, înseamnă pentru România respect, înseamnă bani pentru agricultură, dreptul la liberă circulaţie, liber acces pe piaţa forţei de muncă în state UE, înseamnă bani pentru mediu şi multe altele. (…) Minciuna nu poate duce nicăieri România decât mult în urmă, decât într-o fundătură. (…) Cum poţi să vezi România altfel când în trei zile este decapitată conducerea statului român? (…)  Au reuşit să dea cu piciorul la tot efortul făcut de români în procesul de integrare. (…) În ultimele 10 zile au reuşit să devină puterea care au făcut cele mai multe ilegalităţi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu