Istrate, pus pe liber!

Barlad Online

Cutremur în Organizatia Judeteanã Vaslui a PP-DD: presedintele Viorel Istrate a fost demis din functie, pe 29 mai, odatã cu dizolvarea Biroului Permanent Judetean al partidului. Pentru 30 de zile, conducerea interimarã a organizatiei vasluiene va fi asiguratã de Cristian Dicianu, politicianul trimis de conducerea centralã sã punã ordine în haosul existent în filiala vasluianã cu numai zece zile înainte de alegeri. Tonul a fost dat de Andrei Daniel, candidatul PPDD la Primãria Bârlad, care, marti noaptea, a anuntat cã demisioneazã din functiile politice detinute tocmai din cauza lui Viorel Istrate, pe care l-a acuzat cã este “omul de casã al PSD-ului”.
Biroul National de Coordonare al PP-DD a decis, marti, sã dizolve Biroul Permanent Judetean (BPJ) Vaslui si sã numeascã în functia de presedinte interimar al BPJ Vaslui, pentru o perioadã de 30 de zile, pe Cristian Dicianu. Decizia Biroului National de Coordonare al PPDD este motivatã de “gravele disfunctii semnalate în cadrul Organizatiei Judetene Vaslui, care au condus la desfãsurarea de activitãti ale forurilor de conducere judetene în afara cadrului statutar”. Cristian Dicianu, cel trimis de Bucuresti sã preia presedintia interimarã a PP-DD Vaslui, are termen pânã astãzi sã înainteze Secretaristului General componenta noului BPJ interimar Vaslui. Conform Hotãrârii Biroului National de Coordonare, toate structurile teritoriale din cadrul Organizatiei Judetene PP-DD Vaslui trebuie sã punã la dispozitia noului presedinte interimar toate documentele interne necesare îndeplinirii atributiilor specifice. Cât despre presedintele demis, Viorel Istrate, acesta trebuie sã predea, cel mai târziu astãzi, pe bazã de proces-verbal, stampila organizatiei si celelalte documente existente în cadrul organizatiei. Apãrut de nicãieri si cocotat în fruntea PPDD Vaslui, Viorel Istrate a rezistat destul de putin la conducerea organizatiei, scurtul sãu mandat fiind marcat de o evidentã lipsã de transparentã si chiar de activitate. Unul dintre contestatarii cei mai aprigi ai lui Istrate a fost Andrei Daniel, care, ieri, dimineatã, si-a înaintat demisia din functiile politice detinute, prim-vicepresedinte al Organizatiei Judetene si purtãtor de cuvânt si, totodatã, presedinte al Organizatiei Municipale Bârlad. Andrei nu a renuntat la calitatea de membru PP-DD si rãmâne candidatul partidului la functia de primar al municipiului Bârlad. În comunicatul de presã prin care îsi anuntã demisia din functiile politice detinute, Andrei Daniel face ample referiri la Viorel Istrate, unele dintre acestea constituindu-se în acuzatii grave de partizanat cu PSD si trãdare politicã. Publicãm integral comunicatul de presã remis, ieri dimineatã, de Andrei Daniel.
COMUNICAT DE PRESA ANDREI DANIEL

RETRAGEREA MEA DIN FUNCŢIILE POLITICE, DEŢINUTE ÎN CADRUL PP-DD
Doresc să anunţ în mod oficial retragerea mea din funcţia de Preşedinte al Organizaţiei Municipale Bârlad a Partidului Poporului-Dan Diaconescu şi din funcţia de Prim-Vicepresedinte al Organizaţiei Judeţene Vaslui a Partidului Poporului-Dan Diaconescu, începând cu data de astăzi, 30.05.2012.
Rămân membru al PP-DD din solidaritate pentru toţi cei care cred în PUTEREA POPORULUI şi din respect pentru membrii de partid şi simpatizanţii acestuia. Pentru toţi bârlădenii voi fi candidatul PP-DD la Primăria Municipiului Bârlad.
Una dintre motivaţiile demisiei mele este legată de neîndeplinirea dorinţei bârlădenilor de a se întâlni cu domnul Dan Diaconescu, întâlnire pe care aceştia şi-o doreau extrem de mult. Am încercat timp de două săptămâni să contactez telefonic conducerea centrală, însă comunicarea cu aceasta a fost tăiată prin mijloace specifice de către omul de casă al PSD-ului, dl Preşedinte al Organizaţiei Judeţene, Istrate Viorel. Am avut promisiunea d-lui Istrate Viorel că îmi va transmite până pe data de 29.05.012, ora 24.00, informaţiile legate de programul vizitei dl Dan Diaconescu în Judeţul Vaslui. Până la aceasata oră nu am primit niciun răspuns, motiv pentru care consider că dl Preşedinte al Organizaţiei Judeţene se face vinovat de această întârziere, care are consecinţe directe şi grave atât asupra membrilor de partid, cât şi a simpatizanţilor partidului care intenţionau să se întâlnească cu dl Dan Diaconescu la Bârlad.
Menţionez că am mai cerut o dată suspendarea d-lui Istrate Viorel din funcţia de Preşedinte al Organizaţiei Judeţene, fiind suspect de relaţii strânse cu PSD-ul şi cu actuala conducere PSD a Primăriei Bârlad. Deoarece a fost menţinut în funcţie prin votul nestatutar al Biroului Executiv, sunt convins că domnul Viorel Israte nu merită să deţină funcţia de Preşedinte al Organizaţiei Judeţene.
Aflându-mă într-o competiţie electorala şi având ca principal contracandidat un membru PSD, îl suspectez pe dl Viorel Istrate că trădează interesele electoratului şi pe cele ale membrilor de partid.
Deşi timp de două săptămâni am încercat fără rezultat să iau legătura cu cei de la Organizaţia Centrală, astăzi, 29.05.202, am reuşit în mod întâmplător să discut telefonic cu dl Prim-Vicepresedinte al Organizaţiei Centrale, Radu Popa. Această “reuşită” s-a datorat venirii d-lui Bumbaru Ioan, candidat independent, la sediul Organizaţiei Municipale Bârlad pentru a propune o alianţă electorală în timpul alegerilor. Acest aspect este interzis conform Deciziei Biroului Naţional de Coordonare, dar şi din dorinţa mea de a respecta mesajul transmis pe data de 10.05.2012, de a nu stabili niciun fel de alianţe preelectorale.
Voi redacta întocmai discuţia telefonică dintre mine şi dl Radu Popa, Prim-vicepresedinte al PP-DD, pentru a evidenţia modul în care dumnealui susţine la nivel naţional candidaţii:
Radu Popa : Nu am don’le ce să discut cu dumneata deoarece nu mai faci parte din acest partid! Te-am dat afară.
Andrei Daniel: Ok. Este o hârtie oficială în acest sens?
Radu Popa: Da.O să îţi dau hârtia când o să consider eu.
Andrei Daniel: Ok. Dar până atunci hai să terminăm această campanie împreună. Nu avem timp de certuri persoanele. Nu trebuie să luptăm între noi. Pe 10 iunie 2012 se votează. Înţelegi?
Radu Popa: Nu mă interesează!
Conversaţia s-a încheiat brusc, dl Radu Popa închizând telefonul.
Mărturisesc că la ora 21.50 am trimis un mesaj către dl Dan Diaconescu prin care l-am informat cu privire la această situaţie. Nu am primit niciun răspuns până la această oră.
Consider că în această luptă electorală nu sunt suficient susţinut, nici măcar de Preşedintele Organizaţiei Judeţene Viorel Istrate, cu atât mai puţin de Prim-vicepresedintele Radu Popa.
Ca urmare a acestei situaţii consider retragerea mea din funcţia de Preşedinte PP-DD al Organizaţiei Municipale Bârlad şi din funcţia de Prim-Vicepresedinte PP-DD al Organizaţiei Judeţene Vaslui, începând cu data de astăzi, 30.05.2012. Consider că este un gest de verticalitate prin care demonstrez că principala mea intenţie este să raman în slujba bârlădenilor, deasupra oricăror interese de partid.
Îmi doresc ca pe 10 iunie 2012 toţi bârlădenii să iasă la vot şi să voteze schimbarea!
Votaţi Andrei Daniel Primar al Barladului!
Votaţi pentru libertate, demnitate şi dreptate! Votaţi echipa mea de consilieri locali!
Cu deosebită consideraţie
Andrei Daniel
Membru PP-DD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu