Bibliotecarã pedepsitã pentru orientarea politicã

Barlad Online

JOACÃ POLITICÃ… La Vetrisoaia, noroiul a devenit… armã politicã! Supãrati cã bibliotecara comunei si-a exprimat public preferintele politice pentru aceste alegeri locale, opozantii au gãsit o metodã mai neobisnuitã de a-si exprima dezaprobarea: au desenat, peste noapte, pe usa bibliotecii, un… mesaj pentru functionara care nu le împãrtãsea ideile. “Pe usa, era fãcutã cu noroi o cruce mare, neagrã, prin care ei stiu ce-au vrut sã transmitã”, spune, amuzatã, Elena Mãlãsinc.
Bibliotecara Elena Mãlãsinc sustine cã ar fi prea mare coincidenta ca aceastã “cruce mare si neagrã” sã aparã pe usa Bibliotecii, fix dupã ce, cu o zi în urmã, ea si-a arãtat public sustinerea pentru un candidat independent, sustinut de PDL, Mircea Pãduraru. “Sã fiu sincerã, pe mine nu mã intereseazã politica si nu am fost niciodatã în vreun partid. Nu am nicio legãturã cu zona asta. Doar cã, asa cum orice om are pãrere, eu am iesit într-o zi alãturi de candidatul independent, dar fãrã sã fiu vreun agitator sau sã fac cine stie ce deranj cuiva. Culmea coincidentei (în care eu, repet, nu cred) a doua zi dimineatã, când vin la Bibliotecã, vãd pe usã acest desen. O cruce mare, neagrã, înconjuratã..”, povesteste bibliotecara.
“Mi se pare un gest prostesc, sã te apuci sã mâzgãlesti usa unei institutii”!
În timp ce opozantii politici se jurã cã n-au niciun amestec în acestã poveste si nici prin gând nu le-a trecut sã încerce s-o intimideze pe femeie, Elena Mãlãsinc vrea ca “autorii neidentificati” ai gestului sã stie totusi: “Nu m-am speriat, nu m-am intimidat deloc. Dacã asta au vrut, n-au nimerit-o. Mi se pare un gest destul de prostesc, sã te apuci sã mâzgãlesti usa unei institutii, doar pentru cã ai sentimentul cã cine lucreazã acolo preferã un alt candidat”. De mentionat cã la Vetrisoaia, lupta pentru functia de primar se dã, în principal, între candidatul Mircea Pãduraru, sustinut de PDL, si actualul primar, Vasile Puiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu