POLITISTUL OCUPAT CU ALEGERILE!

Barlad Online

Seful de post din comuna Arsura este acuzat de un sãtean de blocarea anchetei într-un caz care i-a fost adus la cunostintã cu toate dovezile cerute, de mai bine de aproape douã luni! La finele lui aprilie, Grigore Munteanu a fost bãtut cu bâta în mijlocul drumului, de un tânãr care a coborât dintr-o masinã! La scenã au asistat, îngroziti, câtiva oameni pe care Grigore Munteanu i-a indicat ulterior ca martori si pe care seful de post nu i-a audiat nici pânã acum! În comunã oamenii vorbesc cã se face tot posibilul ca dosarul sã fie uitat pe undeva, din cauzã cã masina din care a coborât agresorul lui Munteanu era condusã de fiul inginerului de la Camera Agricolã din cadrul Primãriei Arsura si care riscã sã fie acuzat de complicitate! Grigore Munteanu a declarat cã, zilele trecute, când a fost la Politia Arsura sã-l întrebe pe seful de post de mersul dosarului, acesta i-ar fi spus: “Lasã-mã putin, cã pânã acum am fost ocupat cu alegerile!” (?!).
Grigore Munteanu din satul Pâhnesti, comuna Arsura, spune cã seful de post Virgil Tãnase tergiverseazã începerea cercetãrilor în cazul pe care i l-a adus la cunostintã. În data de 23 de aprilie, Grigore Munteanu a fost bãtut cu o bâtã de un tânãr din comunã. “Mergeam pe drum, a oprit o masinã lângã mine, din ea a coborât A.G., care a luat o bâtã din masinã, din fatã, s-a îndreptat spre mine si m-a lovit. Eu avusesem o neîntelegere cu el, dar asta nu înseamnã cã trebuie sã mã si omoare”, povesteste Grigore Munteanu. A doua zi, a mers la postul de politie din comunã, dar nu l-a gãsit pe seful de post si în ziua urmãtoare s-a internat în spital, fiindcã se simtea foarte rãu. A stat internat sapte zile, diagnosticul pus de medici fiind acela de “traumatism-abdomino-lombar prin agresiune”. Grigore Munteanu si-a scos si certificat medico-legal si apoi a mers din nou la Postul de Politie Arsura, unde a depus aceste documente si a fãcut o reclamatie în scris, în care a povestit cum a fost agresat si de cine, si a indicat si câtiva martori care au asistat la întreaga scenã: trei, în total, dintre care unul este minor. “Niciun martor nu a fost audiat pânã acum. Eu mã întâlnesc cu oamenii, vorbesc cu ei, vã dati seama cã as fi aflat imediat dacã ar fi fost chemati de seful de post, la audieri. Chiar ieri (alaltãieri, n.r.) m-am întâlnit cu unul dintre ei, G.B., care mi-a spus cã nu l-a chemat nimeni”, spune Grigore Munteanu.
“Lasã-mã un pic, cã pânã acum am fost ocupat cu alegerile!”
“Am iesit din spital în data de 1 mai si, a doua zi, eram cu toate documentele la seful de post, în Arsura. De atunci, a rãmas totul baltã. Zilele trecute am fost la seful de post si l-am întrebat ce se mai aude cu dosarul meu si mi-a spus: <<Lasã-mã un pic, cã pânã acum am fost ocupat cu alegerile.>> Parcã ce treabã avea el cu alegerile, la începutul lunii mai? I-am indicat martori, a spus cã va merge în teren sã stea de vorbã cu ei si asa a rãmas. Am si un martor minor, am vorbit cu tatãl lui si mi-a spus cã trebuie sã gãsim o solutie ca sã nu punem copilul pe drumuri. Mai este o fatã de la magazin si încã o persoanã, G.B, cu care am vorbit chiar ieri (alaltãieri n.r.) si mi-a spus cã nu a fost chemat la audieri. Nici pe cel care m-a agresat nu l-a audiat. Masina din care a coborât agresorul meu era condusã de fiul inginerului de la Camera Agricolã din primãrie, care riscã sã fie acuzat de complicitate. Dupã ce m-a lovit, A.G. s-a urcat repede în masina prietenului sãu si au dispãrut”, a declarat Grigore Munteanu.
RAPORTARE FALSÃ
Ce a raportat seful de post la Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui
Iatã informatiile pe care inspectorul Mihaela Straub, purtãtorul de cuvânt al Inspectoratului de Politie al Judetului Vaslui, le-a aflat de la seful de post din Arsura: existã, într-adevãr, un dosar în lucru, au fost audiate mai multe persoane, printre ele si minori, apoi partea vãtãmatã a mai venit cu un martor, care urmeazã sã fie audiat în zilele urmãtoare, dupã care dosarul va fi trimis la Parchet, cu propunerea corespunzãtoare. În acelasi timp, Grigore Munteanu sustine cã nu a fost nimeni audiat si cã nu existã decât un singur martor minor. Cine are dreptate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu