Războiul continuă

Barlad Online

Deputatul Adrian Solomon susține că Daniel Andrei ar trebui să le ceară scuze celor 13 consilieri PSD dacă vrea ca mandatul său de consilier să fie validat. Omul de afaceri a replicat sec: așteaptă decizia Tribunalului Vaslui (Secția Contencios Administrativ), dar, în același timp, consideră că pesediștii ar trebui să-și ceară scuze pentru că l-au calomniat în repetate rânduri.
E lucru cert: deși alegerile locale sunt un capitol încheiat, nu același lucru se poate spune despre războiul purtat între cunoscutul om de afaceri bârlădean Daniel Andrei,  pe de o parte, și tandemul
Constantin Constantinescu (primarul Bârladului) - deputatul Adrian Solomon, de cealaltă parte. Acesta din urmă a lansat, ieri, în cadrul unei conferințe de presă, un nou atac la adresa lui Daniel Andrei. Bineînțeles, discursul deputatului s-a concentrat pe un singur aspect: nevalidarea de către cei 13 consilieri PSD a mandatului de consilier municipal al lui Andrei.
“Salut inițiativa colegilor din Consiliul Local (CL) Bârlad și nu pot decât să fiu de acord cu ei. Îi transmit domnului Daniel Andrei că, dacă dorește să intre în CL Bârlad, nu trebuie decât să-și ceară scuze, nu neapărat în public, ci chiar și în privat. Să vină să le strângă mâna celor pe care i-a făcut în tot felul și i-a jignit, catalogându-i drept hoți, ciocoi, megaciocoi și alte chestii de genul acesta. Să vină și să spună că nu-i adevărat că a cumpărat voturi printr-o rețea bine pusă la punct, lucru despre care vom face dezvăluiri. Există persoane care au fost prinse în flagrant făcând așa ceva, care cărau oameni la vot cu mașinile”, a declarat Solomon.
Replica lui Daniel Andrei a fost una pe măsura acuzațiilor care i se aduc. Omul de afaceri a replicat că nu el trebuie să-și ceară scuze, ci cei 13 consilieri municipali pesediști care au încălcat legea în mod flagrant prin nevalidarea mandatului său: “Pentru ce să-mi cer eu scuze? Ei ar trebui să o facă pentru că m-au făcut criminal și m-au calomniat în tot felul. Mai mult, au îndrăznit să nu-mi valideze mandatul de consilier local, fără a prezenta argumente și probe solide, care să stea în picioare. Am făcut deja demersuri către Tribunalul Vaslui - Secția Contencios Adminstrativ și aștept decizia instanței. Sunt sigur că hotărârea luată de CL Bârlad în privința mea nu va putea fi validată pentru că este aberantă și ilegală. Cât despre acuzațiile cum că aș fi fraudat alegerile, asta este o altă aberație. Nu am făcut niciodată așa ceva și totul este o mare gogoriță debitată de adversarii mei politici. Nu știu ce să mai facă să mă compromită! Sunt un om care am realizat totul pe puterile mele, am o afacere de succes, dar nu am făcut afaceri niciodată pe spinarea statului. De aici și ciuda lor că nu mă pot ataca așa cum ar vrea ei. Nu am făcut niciodată compromisuri care să-mi știrbească demnitatea și nici nu voi accepta așa ceva vreodată”.
Daniel Andrei a mai spus că, până ce nu va obține hotărârea de la Contencios Administrativ, nu va participa la ședințele CL Bârlad. Cel mai probabil, primul termen la instanța vasluiană se va derula pe 11 iulie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu