Bichinet, distrugãtorul PRM!

Barlad Online

PRM Vaslui a cãzut în dizgratia electoratului si se pregãteste de trecerea într-o opozitie fãrã sperante. Cine este vinovat? Care este soarta acestui partid pentru viitoarele alegeri parlamentare? Întrebãri fãrã un rãspuns precis, însã cu un vinovat sigur: Corneliu Bichinet, fostul lider judetean PRM, cel care a trecut la PNL si a distrus partidul care l-a consacrat, luând cu el zeci de organizatii din judet. Dacã, în 2008, Bichinet si PRM luau în jur de 23.000 de voturi, în 2012 acelasi partid a luat, pentru presedintia Consiliului Judetean doar ceva mai mult de 7.000 de voturi. Asta în conditiile în care liderul judetean PRM, Florin Sârbu, a refuzat sã facã vreo actiune electoralã, de teamã sã nu-si piardã functia de la Centrul de Afaceri, unde este în subordinea directã a lui Buzatu si Bichinet!
“PRM devenise un fel de remorcã a lui Bichinet. El a distrus partidul, pânã într-un final”. Este afirmatia unuia dintre cei mai importanti membri PRM, trecut pe nedrept într-un con de umbrã. Omul spune cã este cel care l-a adus în partid pe Bichinet, dar acesta s-a revoltat împotriva lui Vadim. “Corneliu Bichinet a vrut sã-i ia locul lui Vadim, o stiu toti cei din PRM. A vrut sã fie presedinte si s-a aliat cu câtiva presedinti de organizatii, ca sã-l voteze pe el presedintele PRM-ului în locul lui Vadim. Trebuia sã fie un congres extraordinar, dar Vadim l-a mirosit si l-a dat afarã”, spune peremistul. Cel care l-a readus în partid pe Bichinet dupã încercarea de puci a fost profesorul Buzatu, de la Iasi, mai spune persoana respectivã, dar si Gheorghe Funar, care era secretar executiv al partidului. Cei doi l-au înduplecat pe Vadim sã-l primeascã pe Bichinet în partid. Or, în timp ce se milogea la Bucuresti sã fie reprimit în PRM, Bichinet avea discutii separate cu PNL si cu alte partide politice, dorind sã-si asigure retragerea la un alt partid, cu foloase personale. O spune singur într-o conferintã de presã, pe care a organizat-o la momentul trecerii la PNL. “Pe 8 martie, acum doi ani de zile, am constatat cã sunt dat afarã din partid si din functia de presedinte de filialã. Doi oameni din PNL Vaslui au avut o întâlnire cu mine imediat dupã asta si mi-au propus sã continui activitatea politicã la PNL. (…) Eu am avut o întelegere cu doi oameni din PNL si am respectat-o la milimetru. Oameni din 50 de organizatii PRM din judet au venit alãturi de mine. Eu nu voi lucra singur, au fost sondaje, dar eu nu am cãzut în capcanã. Am fost tentat sã candidez la functia de presedinte al CJ. Când? Noaptea, în somn. La PNL eu nu umblu dupã functii si veti vedea în timp cã nu-mi plac intrigantii. Eu nu am nevoie de functii, mã vãd bine din orice pozitie. Vreau sã rãmân membru de partid, nu am nevoie de functii”, spunea Bichinet în aprilie a.c. Oare acesta este adevãrul? Sau Bichinet tinteste la scaunul ocupat acum de Ciurariu?
“Corneliu Bichinet controleazã PRM prin cumãtrul Sârbu”
“Bichinet acesta se dã mare smecher. Înainte de a fi dat afarã, l-a pus pe Florin Sârbu primvicepresedinte, în mod nestatutar. A ales pentru Consiliul Judetean oameni care îi erau si îi sunt loiali, asa cum este Sârbu sau Toader Ignat. L-a acoperit în permanentã pe Eugen Partene de la Husi, pe care Vadim dorea sã-l sanctioneze când apãruserã problemele acelea cu trafic de carne vie. Vadim a dat o sanctiune împotriva lui Partene, dar Bichinet nu a pus-o niciodatã în aplicare. Eu am fost unul dintre cei care am sãrit public împotriva lui Bichinet, atunci când acesta a început sã dea afarã oameni care erau loiali partidului, cum a fost cazul fostului deputat Sadici, a colonelului Focsa, doamna Cozar, de la Bârlad… În momentul în care nu-i fãceai pe plac lui Bichinet, trebuia sã te astepti sã te dea afarã. Or, oamenilor din PRM le este teamã si acum sã vorbeascã, pentru cã la conducere este tot Corneliu Bichinet, care controleazã partidul prin Sârbu, care este cumãtru cu Bichinet”, mai spune peremistul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu