Vor sã fie soferi

Barlad Online

Zeci de tineri stau cu burta pe carte. Vor sã devinã soferi, convinsi cã un permis de conducere i-ar ajuta sã îsi gãseascã un loc de muncã. Din pãcate, nu toti reusesc sã treacã examenul. Circa 40 % dintre candidati nu reusesc sã-si vadã visul cu ochii. Ori nu au fost pregãtiti, ori au fost prea emotivi.
Un permis de conducere, un atuu la angajare. Asta gândesc zeci de tineri din Vaslui, care se îngrãmãdesc sã facã scoala de soferi. E drept, multi angajatori iau în seamã si acest lucru la un interviu, asa cã numãrul doritorilor a cunoscut un usor progres în ultima vreme. „Vreau sã iau carnetul, pentru cã asa am o sansã în plus la angajare. Am fost la trei interviuri si de fiecare datã am pierdut în fata unor persoane care aveau permis de conducere. Am încredere în mine, stiu cã examenul nu e usor si cã multi îl picã, dar trebuie sã încerc”, a spus Andrei, un tânãr de 24 de ani din Vaslui. Primul hop, „sala”. „Am avut emotii. Dau pentru a doua oarã de carnet. Prima datã, am ratat la douã puncte. Mecanica ne dã mari bãtãi de cap, mai ales la fete. Si de data asta am cãzut”, a spus Georgiana. Radu e mai norocos. „Admis. Am luat. A fost destul de greu, am avut si noroc. E prima datã, am reusit si sunt foarte bucuros. La traseu, nu cred sã am probleme. E mai usor!”. Fatã de anii anteriori, la Vaslui, examenul auto este promovat de un numãr mult mai mare de persoane. „În acest an au fost examinate 6.866 de persoane si admise 4.081. Comparativ cu anii trecuti, numãrul celor admisi este mai mare. Motivul: sunt mai bine pregãtiti!”, a declarat Dumitru Tãbãcaru, seful SPAI Vaslui. Multi dintre cei care sunt respinsi nu dezarmeazã. Revin chiar si de câte patru – cinci ori dacã e cazul. Recordul absolut apartine însã unei femei, care a încercat sã obtinã permisul de conducere de nu mai putin de 12 ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu