Fostul prefect Zaharia s-a pensionat

Barlad Online

Fostul prefect al judetului Vaslui, Ioan Zaharia, s-a pensionat pe caz de boalã, la 60 de ani. Si nu dintr-un post oarecare, ci din cel de director al Oficiului Registrului Comertului, functie unde încasa în jur de 6.000 de lei pe lunã, un salariu echivalent cu cel primit de un judecãtor sau un procuror. Zaharia, care are functii în PDL si este consilier local al acestui partid, spun surse demne de încredere, s-a pensionat de bunã voie, înainte de a fi dat afarã de PSD, care îi vâneazã postul de ceva timp.
Ioan Zaharia a fost nominalizat în noiembrie 2008 drept candidat la Camera Deputatilor în Colegiul 1 din judetul Vaslui. El fusese anterior prefect al judetului din partea Partidului National Liberal. A fost schimbat din functie în 2007 si a trecut la PDL. “Eu mi-am prezentat demisia din PNL din 2005, deci am fost apolitic, timp de trei ani. Motivele care m-au fãcut sã reintru în politicã au fost diverse. Unul dintre ele este sloganul PDL, „Gândim altfel”, care mã caracterizeazã. Cred cã, deputat fiind, pot face mai mult pentru schimbarea mentalitãtii oamenilor, a functionarilor publici, un alt motiv pentru care voi candida. Am ajuns la concluzia cã, pentru mine si pentru vasluieni, candidatura mea este cea mai bunã solutie”, explica Zaharia în plinã campanie electoralã. Nu a iesit deputat, a ajuns prefect, pentru o scurtã perioadã de timp. De câteva zile, fostul prefect s-a si pensionat. “Da, este adevãrat. M-am pensionat pe caz de boalã si asta este tot. Nu comentez dacã este ceva politic aici, pot doar sã confirm cã am iesit la pensie. Aveam mai multe operatii, de câteva luni nici nu m-am dus la serviciu. Sunt bolnav si cred cã lucrul cel mai important este sã ai grijã de sãnãtatea ta”, a recunoscut, asearã, Ioan Zaharia, fostul prefect PDL.
Adjunctul sãu, un iesean, va prelua functia de director!
Dupã pensionarea lui Zaharia, s-a pus întrebarea cine va prelua functia de director, foarte atractivã financiar. Sefii de la Bucuresti au decis ca, interimar, pânã la organizarea concursului, sã fie numit Bogdan Sunã, sef de serviciu, un adjunct al fostului director. Se spune cã seful de serviciu face naveta de la Iasi, vine târziu si pleacã devreme, dupã cum recunosc unii colegi de la ORC. Probabil, Sunã va sta pe functia de director pentru o perioadã scurtã de timp, pânã ce PSD va stabili o persoanã care sã se prezinte la concurs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu