Marian Vanghelie, foarte îngrijorat de amploarea pe care a luat-o Bacalaureatul

Barlad Online


vanghelie_ingrijorat_de_bacPrimarul reales al Sectorului 5 a tras un semnal de alarmă cu privire la preocuparea crescândă a tinerilor din România pentru examenul de Bacalaureat. „Mă tem că Bacalaureatul a devenit un fenomen de masă în rândul tinerilor”, a explicat Vanghelie. „Peste tot se vorbește numai de Bac, de probe scrise și de examene orale. Nu vreau să exagerez, dar dacă o ținem tot așa mâine o să vedem la televizor știri despre facultate, Doamne iartă-mă!”

Vizibil enervat, Marian Vanghelie a fost de părere că dezbaterile despre Bacalaureat distrag atenția publicului de la adevăratele probleme. „Să nu uităm că e vorba doar de școală și de nimic altceva. Oamenii trebuie să știe că Bacalaureatul nu mai e combinație, frate. Nu faci altceva decât să-ți termini școala, ce mare chestie?! Acum ce mai lipsește, să îi premiem pe cei mai buni la învățătură?”, a întrebat retoric primarul Sectorului 5.

Pe de altă parte, Marian Vanghelie recunoaște că și pe vremea sa se vorbea despre Bacalaureat, dar mai cu fereală: „Mai ziceam și noi despre Bacalaureat, dar în șoaptă. Odată m-au auzit părinții vorbind de Bac, că ăla a luat, că ăla n-a luat... Nici nu vă spun ce bătaie mi-am luat de la tata! După bătaie, tata mi-a zis ceva ce n-o să uit niciodată: Mareane, dacă ăla a luat și nu l-a prins nimeni, atunci bravo lui, să fie sănătos! Dar dacă a luat și l-a prins, atunci e ultimul prost, să nu mai umbli cu el!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu