Vasile Pavãl printre primii primari din tarã

Barlad Online

Vasile Pavãl, primarul muncipiului Vaslui se numãrã printre candidatii care au avut succese fulminante în alegeri. Conform clasamentelor realizate dupã publicarea oficialã a rezultatelor finale a alegerilor din 10 iunie 2012, primarul municipiului Vaslui a obtinut unul dintre cele mai bune scoruri, înregistrate la nivel national. Vasile Pavãl a fost ales de aproape 80% dintre vasluieni, câstigând astfel cel de-al doilea mandat de edil al municipiului.
Conform statisticilor, la nivel national doar 6 candidati la alegerile locale de anul acesta au obtinut functia de primar cu peste 70% dintre voturile exprimate la scrutinul din 10 iunie. Dintre acestia, patru au fost candidati ai Uniunii Social-Liberale, iar printre ei se aflã si Vasile Pavãl, care se poate mândri ca fiind unul dintre cei mai apreciati candidati ai alegerilor locale. Aproape 80% dintre vasluieni au decis cã Vasile Pavãl meritã un al doilea mandat în functia de primar al orasului. „Mandatul 2008 – 2012 a fost unul foarte greu, cu identificarea de probleme, prioritizarea si rezolvarea lor. Am muncit mult, am lucrat bine cu colegii, cãrora le multumesc, am avut sprijinul Consiliului Local în toate problemele, dar cel mai important este cã am avut sprijinul vasluienilor, fãrã de care nu aveam îndemnul de a merge mai departe. Încep un nou mandat, acordat de vasluieni, cu un vot masiv, sunt pe locul III în tarã ca procent, oferindu-mi o mare responsabilitate. Mandatul 2012 – 2016 va fi cu mult mai multe provocãri, dar experienta acumulatã si tenacitatea care mã caracterizeazã îmi dau speranta realizãrii a ceea ce mi-am propus. Voi fi un primar al tuturor vasluienilor si sunt mândru cã vasluienii au stiut ce sã aleagã. M-ati câstigat pentru totdeauna!”, a declarat Vasile Pavãl, la preluarea celui de-al doilea mandat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu