Schimbare de conducere la primãria din Murgeni

Barlad Online

“Alienatii mintal” au votat Partidul Poporului – Dan Diaconescu (PP-DD), o “excrescentã”. Aceasta este concluzia la care a ajuns jurnalistul Cristian Tudor Popescu. În aceste conditii, toatã lumea se întreabã acum cine a votat PP-DD… Si la Vaslui, PP-DD a obtinut un scor peste media nationalã. Partidul lui Diaconescu a luat chiar si mandat de primar, la Murgeni.
ALES… La Murgeni, dupã douã mandate în fruntea localitãtii, Jenicã Panica a fost “tras pe dreapta” de alegãtori. În locul sãu a venit Ioan Buta, în vârstã de 46 de ani, candidat din partea PP-DD. Fostul primar si-a pierdut functia “la musteatã”, la o diferentã de doar câteva voturi. De zile întregi, în Murgeni, lumea dezbate schimbarea la modul foarte serios. Rromii recunosc deschis cã l-au votat pe Ioan Buta pentru cã “e tânãr, frumos si destept”. Despre faptul cã un jurnalist cunoscut i-a catalogat drept “alienati mintal” pe cei care au votat PP-DD, rromii spun cã “mintal e ãla”. “Asteptãm o schimbare de la noul primar. Asteptãm sã fie ordine, disciplinã, sã fie curãtenie. Noul primar poate sã facã multe pentru noi. Si mai trebuia o schimbare…”, a spus Ion. “Rromii l-au fãcut primar pe domnul Buta! Asa sã stiti! Fãrã noi, nu iesea el primar la Murgeni! Sã nu uite de treaba asta! Sã nu uite de unde a plecat! A promis multe, sã facã! Pentru noi omul a contat, nu partidul! E serios. Panica a stat 12 ani, nu a fãcut nimic. Sperãm cã Buta sã facã treabã!”, e de pãrere Milicã. Rromii au asteptãri mari de la Buta. Sunt dispusi inclusiv sã-l scoatã din primãrie dacã nu face treabã. “Dacã nu se tine de cuvânt, nu mai intrã în primãrie. Noi facem o revolutie. Ne strângem peste câteva luni si îl dãm jos. Nu stiu ce studii are. E dus pe la scoalã, dar asta nu conteazã. Ca primar, trebuie sã ai cap si Buta are cap!”. Nici femeile nu se lasã mai prejos. Motivele lor au fost altele când au pus stampila. “E un om tânãr, frumos, poti sã te descurci cu el. Da’ cu Panica ce sã faci? Mã duceam la el, mã dãdea afarã! Dacã primarul e frumos si orasul va fi frumos, nu?! E la partidul lui Diaconescu. L-am votat cã destul am avut un bãtrân primar. Sâmbãtã, domnul Panica a fãcut niste transee pe stradã si duminicã…sã-l votãm. Ei las, sã mãnânce si altul o pâine”, comenteazã femeile.
Buta a fost convins de doctrina PPDD
În anii din urmã, Ioan Buta a fost consilier din partea PNL, iar în mandatul trecut a trecut în barca PNG. În 2012, a ales PP-DD. Abia anul trecut a dat examenul de bacalaureat, pe care l-a absolvit cu o medie putin peste 6. “Mi-am fãcut si eu niste calcule, tinând cont sI de nevoile zonei si am ajuns la concluzia cã PP-DD mã reprezintã. Doctrina acestui partid m-a convins. Miscãri de la un partid la altul am fãcut în favoarea comunitãtii. Asta mi-am dorit si cred cã am reusit ce mi-am propus. PP-DD m-a ajutat într-o oarecare mãsurã. Vã spun sincer cã nu prea cred în partide, când vãd câte se întâmplã. Nu vreau sã joc pe cineva la cãrti, nici sã fiu jucat, Vreau sã fac un joc bun în faoarea comunitãtii. Pânã acum am fãcut comert, timp de 25 ani. Sunt student în anul doi la Universitatea <<Danubius>> din Galati, tot în domeniu. Sã stiti cã multi oameni au studii superioare si detin putine informatii în administratia publicã localã. În cei 12 ani de Consiliul Local am învãtat ceva. La Primãrie nu am cãzut din plop. Nu sunt foarte pregãtit, dar învãt din mers. Nimeni nu s-a nãscut primar, nu sunt cursuri pentru primari. Rromii din oras m-au votat într-o oarecare mãsurã, ei sunt împãrtiti. Alegãtorii m-au ales în fruntea lor pentru cã au încredere în mine si nu vreau sã-i dezamãgesc!”, a declarat Ioan Buta. Potrivit datelor oficiale furnizate de Biroul Electoral Judetean, PP-DD a obtinut la Vaslui 9,8%, un scor peste media pe tarã a partidului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu