Elena Udrea: PDL nu negociază cu Andrei Chiliman

Barlad Online

Președintele PDL București, Elena Udrea, a declarat, în această seară, la emisiunea “România în 60 de minute”, difuzată de România TV, că nu a încercat să negocieze cu liberalul Andrei Chiliman, proaspăt demis de Crin Antonescu din fruntea organizației de București. Elena Udrea a subliniat însă că demiterea lui Chiliman afectează poziția acestuia de candidat la sectorul 1.
În ultima perioadă am citit sondaje care se contrazic între ele. Ca urmare am decis că o bătălie se duce între oameni, cu organizația. Nu este interesant să știi acum o percepție a populației pentru că mai ai în față o lună și jumătate de campanie.
Nu ne gândim la eșec decât pentru adversarii noștri
Noi mergem la București cu dorința de a câștiga primăria Capitalei, un scor care să înceapă cu trei, și să ne menținem cele două primării. Orice altă primărie în plus este pentru noi un succes major
Eu sunt un politician responsabil, care și-a sumat deciziile pe care le-a luat. Voi face exact ceea trebuie pentru partid și cariera mea în momentul anunțării rezultatelor alegerilor locale.
DESPRE ANDREI CHILIMAN
Nu am încercat să negociem cu Andrei Chiliman. După toată această nebunie, traseismul a atins cote maxime, și experiența neplăcută avută la București când, înainte de a semna protocolul, candidatul UNPR Cristian Piedone a fugit, am decis ca PDL să meargă cu candidați membri de partid
Domnul Teodor Paleologu ar putea să facă din sectorul 1 blazonul Capitalei
USL se bate încă pe sectoare, nu e treaba mea ce se întâmplă la PNL, dar demiterea lui Andrei Chiliman afectează poziția acestuia de candidat la sectorul 1
Locomotiva organizației trebuie să fie candidatul la primăria Capitalei, în acest caz Silviu Prigoană. Eu sunt ultimul vagon care împinge trenul
Prigoană a avut o supărare legitimă, având în vedere părerile unor colegi. Nu cred că mai este supărat pentru că nu mai are timp.
Frunzăverde a crezut că pleacă spre Putere. Cei care pleacă din partid, pleacă în ideea că USL va ajunge la Putere
DESPRE DEMISIILE PARLAMENTARILOR PDL
Se întoarce înspre noi o politică pe care nu am sancționat-o la timp. De regulă, oamenii care vin când ești la Putere, vin din oportunism. Este un moment de răscruce pentru clasa politică. Este evident că după ce se vor lămuri care este partidul la Putere din nou vor veni spre PDL. Eu nu i-aș mai primi pe aceștia.
Eu mi-am exprimat punctul de vedere alături de 29 de colegi din BPN pentru excluderea lui Cristian Preda. Se va lua o decizie în Colegiul Director. Să vedem ce se va întâmpla. Oricum, constat că există un pas și din partea lui Cristian Preda și din partea unor colegi care au votat pentru excluderea acestuia
Domnul Preda a avut ieșiri publice pentru care s-a propus excluderea. dacă până la urmă gândim că avem ceva de apărat – PDL, orice discuție se poate face în viitor.
DESPRE MIHAI RĂZVAN UNGUREANU
Mihai Răzvan Ungureanu poate fi liderul unei formațiuni politice. Ungureanu conduce un guvern PDL. Deci, cred că azi primii parteneri politici ai lui Ungureanu sunt cei din PDL. Prin urmare, mi se pare firesc ca o discuție despre formarea unui partid de dreapta să înceapă cu PDL.
Ungureanu poate fi soluția pentru Cotroceni
Nădușirea președintelui Traian Băsescu este justificată. Acum, în campanie și grei și ușori se așteaptă să fie între oameni
Este firesc să strângem rândurile, să trecem peste lucrurile care ne-au separat în campania internă și să ne batem împreună pentru un scor bun
Vasile Blaga a condus și alte campanii, a fost o decizie firească să fie numit șef al campaniei.
DESPRE SCRISOAREA TRIMISĂ DE BĂSESCU USL
Președintele nu-și poate permite să spună un lucru și să nu facă ce scrie acolo (despre scrisoarea trimisă USL)
Victor Ponta s-a purtat ca în curtea școlii: a rupt scrisoarea. Eu cred că va citi cu atenție copia scrisorii când se întoarce în țară. Vorbim despre o reformă cerută de cetățeni
PDL nu ignoră rezultatul referendumului
USL nu va fi în stare să ia 50% plus unul din voturi
Victor Ponta nu va fi numit premier de Traian Băsescu. După ce a ratat prima ofertă, s-ar putea să fie tratat cu aceeași lipsă de răspuns
Ca șef de guvern trebuie să arăți că ai viziune, proiecte
DESPRE SALARII ȘI PENSII
Vrem să se dea și ultimul procent din ceea ce s-a luat în 2010. Depinde foarte mult de cum va merge economia.
Este corect din partea guvernului să dea oamenilor înapoi ceea ce a mai rămas
Atunci când oamenii te întreabă, eu îmi iau percepțiile dintre oameni, primele lucruri pe care le auzi sunt referitoare la pensii și salarii
Dacă rezultatele economice permit, noi vrem să se revină la salariile din 2010 și să se indexeze pensiile
DESPRE AFACEREA CUPRU MIN
Nu știu exact cum s-au desfășurat negocierile, dar dacă vrem să fim o țară atractivă pentru investitori trebuie să dăm dovadă de seriozitate
Cei de la minister trebuie să spună exact cum a fost
Când interesul unei minorități se opune interesului general (n.r. – UDMR) cred că este o problemă, care trebuie rezolvată. Acum este cam târziu. Trebuie rezolvat în mandatul viitor
Poate fi tot o guvernare cu UDMR dar să înțeleagă că dincolo de interesul Uniunii există un interes național
CARACTERIZĂRI ÎNTR-UN CUVÂNT
Traian Băsescu – reper al politicii românești
Mihai Răzvan Ungureanu – speranță
Victor Ponta – necopt
Crin Antonescu – superficial
Gigi Becali- spectaculos
Dan Voiculescu – alunecos
Sorin Ovidiu Vântu – rezistență
Elena Udrea – onestitate
Îmi mențin afirmația că o femeie poate fi premier. Există femei care pot ocupa funcția de premier și azi : Sulfina Barbu și Anca Boagiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu