Nu și-a dat demisia, încă!

Barlad Online

Decebal Săraru nu a renunțat la funcția de șef al DSVSA Vaslui, însă susține că este posibil ca acest lucru să se petreacă în viitorul apropiat, din cauza unor probleme de sănătate.
În ciuda unor zvonuri apărutre în ultimele zile, Decebal Săraru este în continuare directorul executiv al Direcției
Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Vaslui. În același timp însă, Săraru a recunoscut că se confruntă cu niște probleme de sănătate destul de serioase, lucru care l-ar putea forța să renunțe la funcție.
“Am avut niște probleme de sănătate destul de complicate, fapt ce m-a forțat să îmi iau un concediu medical. În prezent, sunt supus unor investigații medicale pentru a vedea exact cum stau lucrurile. Am avut o discuție cu șefii de la București, pe care i-am anunțat despre problemele de sănătate pe care le am. Este foarte posibil ca toate acestea să mă forțeze să renunț la funcția de director executiv al DSVSA. Până la urmă, în viață sunt lucruri mult mai importante decât o funcție. Dar asta rămâne de văzut”, ne-a declarat Săraru.
Șeful DSVSA a dat de înțeles că decizia o va lua în două-trei săptămâni, în funcție de rezultatele investigațiilor medicale. Între timp, Mihai Ponea, directorul adjunct al DSVSA Vaslui, este cel care coordonează activitatea instituției.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu