Boureanu, în echipa Dan Marian-Ioan Ciupilan!

Barlad Online


PDL, încãlzire pentru “parlamentare”
ALEGERI Deputatul Cristian Boureanu, unul dintre liderii nationali ai PDL, va participa la alegerile parlamentare într-un colegiu din judetul Vaslui, Colegiul Deputati Husi. Vestea a fost confirmatã, ieri, de cãtre deputatul Dan Marian, presedintele organizatiei judetene, cel care a acceptat, dupã discutii cu colegii sãi, sã candideze pentru Colegiul Senat Husi. Seful campaniei electorale a lui Boureanu este nimeni altul decât primarul Husului, Ioan Ciupilan, cel care s-a angajat cã va depune toate eforturile pentru ca liderul de la Bucuresti sã mai ia un mandat în Parlament. “Bineînteles, voi fi si alãturi de Dan Marian, care cred cã va câstiga si domnia-sa un mandat de senator în Colegiul nostru”, a confirmat primarul Ciupilan. Dumitru Buzatu, liderul PSD Vaslui, nu a putut sã se abtinã, auzind de vizita deputatului Boureanu si a avut o replicã penibilã: “Nu am fost informat de prezenta domnului Cristian Boureanu la Husi. În ultimul timp, tot felul de derbedei care pozeazã în postura de oameni politici si vin pe la noi si vor neapãrat sã ne aducã binele. Eu sper ca husenii sã reactioneze asa cum se cuvine”. “Domnul Buzatu nu are nici mãcar un program de dezvoltare a judetului, desi este presedintele Consiliului Judetean. Când va avea, voi mai discuta cu el.”, a replicat Boureanu.
PDL Vaslui a început în fortã perioada de pre-campanie electoralã, anuntând nume importante care se vor opune candidatilor USL, cei care se vãd deja câstigãtori ai alegerilor parlamentare în judet. Ieri, deputatul Dan Marian, presedintele PDL, a anuntat o candidaturã surprizã în colegiul pe care-l stãpâneste acum. Deputatul Cristian Boureanu, vicepresedintele PDL, va fi candidatul democrat-liberalilor pe Colegiul Deputati Husi la alegerile din data de 9 decembrie. “Îmi apartine ideea de a-l convinge pe dl. Boureanu sã candideze pe acest Colegiu, mi-am dorit foarte mult ca Domnia sa sã se alãture echipei pe care o fac cu primarul Ioan Ciupilan, pentru modernizarea Husului. Astãzi, prin anuntul oficial al candidaturii dlui Boureanu la Husi, pot spune cã vor câstiga toti locuitorii din zona Husului, de pe Valea Prutului si din întreg judetul. Cristian Boureanu este un luptãtor, un politician alãturi de care am petrecut 15 ani. L-am cunoscut prin 1997, dânsul era pe atunci presedinte la organizatia de tineret PNL si eu aveam functia de vicepresedinte. Prin aducerea Domniei sale în acest colegiu, putem spune cã modernizarea municipiului Husi va continua si mai sustinut ca pânã acum. Cu Cristian Boureanu deputat de Husi suntem convinsi cã vom reusi sã ducem la capãt ceea ce am promis în urmã cu patru ani, în echipa deputat-primar, lucruri care se vãd acum cu ochiul liber.”, a spus deputatul Marian.
Cristian Boureanu anuntã super-echipa care va spulbera USL pe Valea Prutului, de la Drânceni la Murgeni!
“Husul, ca municipiu, aratã cu mult mai bine acum, fatã de acum cinci-sase ani când am ajuns aici. Sunt mândru cã am fost ales sã fac parte din echipa primarului Ciupilan si a deputatului Dan Marian. Trebuie sã recunosc cã Dan Marian mi-a propus de mai mult timp sã candidez pentru Colegiul de deputati Husi, drept pentru care am discutat cu mai multi colegi, inclusiv cu dl. Blaga si, într-un final, am acceptat. Mã bucur sã vãd cã am gãsit la Husi un primar care vrea sã modernizeze orasul si a reusit, în echipã cu colegul meu, deputatul Dan Marian. Pentru mine, sã candidez la Vaslui este o provocare, însã am constatat cã zona Husului are un specific aparte, cu traditii si obiceiuri, de genul Maramuresului în Transilvania sau a Bucovinei în Suceava. Începând de astãzi, puteti sã mã considerati ca parlamentar de Husi! Ca vicepresedinte al partidului voi fi alãturi de dl. deputat Dan Marian si dl. primar Ciupilan în procesul de modernizare a Husului si anunt cã dorim sã câstigãm cu 50% plus unu Colegiul de deputati Husi, dar si Colegiul Senat pe care va candida colegul meu. PDL are sansa de a avea mai multi parlamentari decât au anticipat unii, pentru cã niciun partid nu va obtine mai mult de 21-22%. E posibil ca, pe 9 decembrie, noi sã avem cel mai mare numãr de parlamentari.”, a spus Cristian Boureanu.
Ioan Ciupilan într-o posturã neobisnuitã: sef de campanie pentru deputatul Boureanu!
Primarul Husului, Ioan Ciupilan, va avea o sarcinã specialã la aceste alegeri parlamentare. A recunoscut-o ieri, în timpul conferintei de presã. “Am stat si am analizat care sunt sansele Husului de a ajunge acolo unde era odinioarã, când era numit <<micul Paris>> sau <<micul Bucuresti>>. În primul mandat, timp de patru ani, am reusit sã schimb în mare parte imaginea orasului, însã mai sunt multe de fãcut. Am hotãrât, alãturi de Dan Marian si Cristian Boureanu, sã facem echipã în continuare pentru dezvoltarea economicã si industrialã a Husului. Mã voi ocupa de campania electoralã a dlui vicepresedinte Cristian Boureanu, alãturi de care voi stabili prioritãtile viitoare. Nu prea am pierdut alegerile, pânã acum, si spun cã nu vom pierde nici de data aceasta, când vom câstiga cu peste 50% din optiunile husenilor. La fel, voi fi alãturi si îl voi sustine pe Dan Marian în lupta pentru câstigarea Colegiului Senat Husi. Alãturi de Dan Marian si Cristian Boureanu cred cã voi duce la capãt toate promisiunile fãcute în urmã cu patru ani locuitorilor huseni.”, a explicat primarul Husului. “Eu nu-mi pãrãsesc camarazii. Dacã am spus cã fac parte dintr-o echipã sã stiti cã mã tin de cuvânt: cei din jurul meu se pot baza pe mine, si la bine si la greu”, a spus Boureanu.
Buzatu s-a fãcut de râs. Alungã orice politician care nu are carnet de membru de partid la PSD!
Cum era si “normal”, la auzul vestii cã Boureanu va candida la un nou mandat de deputat, de data aceasta pentru Husi, liderii USL nu au scãpat prilejul de a se da în stambã. “Nu am fost informat de prezenta domnului Cristian Boureanu la Husi. În ultimul timp, tot felul de derbedei, care pozeazã în postura de oameni politici, vin pe la noi si vor neapãrat sã ne aducã binele. Eu sper ca husenii sã reactioneze asa cum se cuvine.”, a tunat Dumitru Buzatu, presedintele PSD Vaslui si presedinte al Consiliului Judetean. “Îmi pare rãu sã aud cã vestita ospitalitate moldoveneascã nu functioneazã si în judetul Vaslui, pãrintii mei sunt tot moldoveni. Nu gândesc niciodatã cu grupuri mari, niciodatã nu o voi face, nu voi spune cã toti liberalii sunt nu-stiu-cum sau cã toti pesedistii au nu-stiu-ce problemã. În ceea ce-l priveste pe dl. Buzatu, îi transmit cã nu am înteles nimic din programul sãu cu care a câstigat Consiliul Judetean, cum vrea sã dezvolte acest judet. Dânsul are pãrul alb si nu voi intra în polemici cu un om care are de ani de zile pe mânã un buget de 2.000 de miliarde si nu prea reuseste mare lucru, cu o simplã foaie de hârtie ca program. Când va prezenta un program mai clar, mai stau de vorbã cu Domnia sa.”, a spus Cristian Boureanu, în replicã la declaratiile lui Buzatu. Acesta a mai transmis liderilor USL din Vaslui cã “nu am venit sã mã bat cu nimeni, am venit sã propun celor care locuiesc în Colegiul Husi mai multe proiecte de dezvoltare a zonei, cum sã atragem fonduri europene, pentru cã eu nu candidez contra cuiva, mã reprezint pe mine”.
Surprize, surprize, azi… la Negresti!
Dupã anuntarea candidaturii lui Cristian Boureanu, democrat-liberalii vasluieni anuntã si alte nominalizãri de fortã pentru colegiile de deputati din judet. “La Negresti, mâine (joi, 27 septembrie, n.r.) vom lansa un candidat care va fi o surprizã pentru toatã lumea, o persoanã publicã respectatã. În cursul sãptãmânii viitoare, vor fi lansate si restul candidaturilor si vã anunt de pe acum cã vom avea candidati puternici.”, a spus deputatul Dan Marian. “Sper cã Dan Marian va câstiga Colegiul Senat Husi, cu cele douã colegii de deputati, Husi si Murgeni, pentru cã se va putea ocupa astfel de mai multe comune, având în vedere si faptul cã a adus un scor foarte bun în campania pentru presedintia CJ.”, a spus Cristian Boureanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu