Fostul viceprimar PDL al Capitalei Răzvan Murgeanu candidează pentru un post de deputat în Vaslui

Barlad Online

http://realitatea.mobi/media/201209/w600/murgeanu_48939800.jpg

Fostul viceprimar PDL al Primăriei Capitalei Răzvan Murgeanu va candida pentru un post de deputat într-un colegiu din judeţul Vaslui, el susţinând că a refuzat o ofertă similară din partea PDL Bucureşti.
Prezent, joi, în oraşul vasluian Negreşti, fostul viceprimar al Capitalei şi fost secretar de stat în Ministerul Dezvoltării Răzvan Murgeanu a anunţat, într-o conferinţă de presă, că va candida în premieră pentru un post de deputat, într-un colegiu din judeţul Vaslui.
Fără a deţine vreo funcţie politică în prezent, Murgeanu a acceptat să candideze în colegiul Negreşti în urma ofertei din partea preşedintelui organizaţiei judeţene Vaslui a PDL, deputatul Dan Marian, după ce ar fi refuzat o propunere similară din partea PDL Bucureşti. "Iniţial am primit o ofertă de a candida la Parlament din partea colegilor mei din Bucureşti. Nu făcusem încă o evaluare şi eram hotărât să nu candidez pentru că am considerat că este mult mai important să fii ancorat în realitate decât să te duci să votezi nişte legi în Parlament. În cele din urmă, am fost convins de preşedintele PDL Vaslui, Dan Marian, care mi-a făcut propunerea în urmă cu o lună. Este o provocare pentru mine şi nu am nicio reticenţă să candidez la Vaslui", a declarat Murgeanu.
Candidatura lui Răzvan Murgeanu la Camera Deputaţilor în colegiul Negreşti vine la o zi după ce şi vicepreşedintele PDL Cristian Boureanu şi-a anunţat candidatura pentru un nou mandat de deputat tot în judeţul Vaslui, respectiv în colegiul Huşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu