Război pe Baia Publică!

Barlad Online

Cunoscutul om de afaceri Daniel Andrei, candidat la funcția de primar al Bârladului, a susținut, ieri, o conferință de presă în care a avut-o ca invitat pe Beatrice Balan, urmașa foștilor proprietari ai terenului pe care se afla fosta Baie Publică.
Ieri, Daniel Andrei, candidat independent la funcția de primar al Bârladului, a susținut o nouă conferință de presă în stilu-i caracteristic. De această dată, nonconformistul om de afaceri a invitat jurnaliștii în fața fostei Băi Publice din localitate, unde edilii bârlădeni iintenționează să construiască un centru SPA.
Daniel Andrei a invitat-o pe Beatrice Balan, urmașa foștilor proprietari ai terenului, care se războiește de ani buni cu municipalitatea în încercarea de a reintra în posesia moștenirii sale de drept.
“Locuiesc în Focșani, dar eu sunt născută și crescută aici, la Bârlad. Am venit astăzi aici și am dorit să intru pe partea de teren care am reușit să o obțin în instanță. Dar am constatat că accesul îmi este îngrădit deoarece s-a ridicat un gard, iar porțile sunt încuiate. Am înțeles că vor să facă un centru SPA aici, dar asta nu înseamnă că trebuie să-mi blocheze mie accesul la partea mea de proprietate. Și oricum eu mă judec cu Primăria Bârlad și nu mă las până ce nu voi recupera și terenul pe care se află acum Baia Publică. Domnul primar Constantin Constantinescu mi-a spus că nici în ruptul capului nu-mi va da terenul înapoi, ci doar dacă vreau îmi va oferi un altul, în compensație, în altă parte. Ba la un moment dat mi-a spus că dacă vreau totuși terenul să plătesc primăriei trei miliarde de lei vechi pentru clădirea respectivă. Dar eu am expertiză care spune că această clădire nu valorează mai nimic pentru că întreaga structură este extrem de erodată. Culmea este că mi s-a cerut chiar și șpagă dacă vreau să îmi primesc terenul înapoi. Domnul Volintiru (Lucian Volintiru, șeful Serviciului Cadastru Imobiliar din cadrul Primăriei Bârlad, n.r.) mi-a spus acum vreo câțiva ani că ar avea și el nevoie de vreo 300 de metri pătrați să-și facă și el o casă și să-i dau din moștenirea părinților mei. Iar eu iam zis că nu îi dau nimic. Eu nu mă voi lăsa până ce nu îmi voi recăpăta dreptul meu. Sunt dispusă să merg până la Strassbourg, la CEDO”.
La rândul său, Daniel Andrei, s-a arătat indignat de situația creată și a promis că o va sprijini pe femeie în toate demersurile sale: “Vom face la rândul nostru demersuri și sesizări către toate autoritățile statului competente în a interveni în astfel de situații. Iată deci care este adevărata față a domnului primar Constantin Constantinescu și a celor care îl slujesc în Primăria Bârlad”.
Beatrice Balan a depus ieri o plângere la Poliția Bârlad, iar oamenii legii au deschis un dosar de cercetare penală pentru comiterea infracțiunii de tulburare de posesie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu