TIR-uri blocate douã zile la Bârlad, din ordinul CNADNR!


Barlad Online

Ieri, la iesirea din Bârlad spre Tecuci, pe DN 24, peste 60 de TIR-uri erau stationate din cauzã cã circulatia pe DN 24 a fost închisã din cauza ninsorilor abundente care au cãzut de duminicã pânã ieri. Politistii rutieri din Bârlad au blocat iesirea din oras încã de duminicã seara, pentru toate masinile, de mare sau de mic tonaj, din ordinul CNADNR, pentru ca sã poatã fi deszãpezit drumul. Din pãcate, oamenii din teren au spus cã, dacã cei de la CNADNR nu ar fi luat o asemenea decizie de închidere a drumului, ei ar fi putut sã tinã drumul circulabil doar din lamã, dar asa, nefiind circulat, el s-a blocat cu nãmeti! Astfel, soferii de TIR s-au trezit cã sunt opriti de la a circula pe DN 24, spre Focsani, Buzãu, Bucuresti si au asteptat pânã ieri, la orele 16.00, când s-a redeschis circulatia. „Am stat de duminicã aici, ca sã plec spre Tisita – Bacãu. Când am plecat am sunat la CNADNR si mi-a zis cã se poate circula spre Tisita, iar când am ajuns aici ne-a oprit! Trebuie sã ajung sã încarc marfã pentru export, pentru Grecia, dar nu înteleg cum de nu ne-a lãsat sã circulãm, pentru cã de la Tisita spre Bârlad au circulat totusi, numai pe noi ne-a oprit aici politia din Bârlad!”, ne-a spus Dunitru Pântea, un sofer vasluian. „Noi stãm de ieri, dar am avut aici în Bârlad treabã si acum am crezut cã putem pleca…dar nu ne-a lãsat. Trebuie sã ajungem la Focsani”, a spus un alt sofer. „De ieri stau (luni – n.r.) de la ora 14.00. E blocat, suntem opriti, nu putem ajunge spre Bucuresti”, a spus Andrei Gârneci, din Republica Moldova, Chisinãu. La orele 16.00 însã s-a reluat circulatia si astfel toate TIR-urile care stationau pe DN 24, la intrarea în Bârlad, pe o lungime de peste 1,5 km, au putut pleca la drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu