PSD Husi si-a desemnat candidatul la Primãrie!

Barlad Online

Profesorul Cristinel Popa a fost ales sã lupte pentru functia de primar al urbei. Surprinzãtor, la sedinta în care s-a luat aceastã decizie, nimeni altcineva din rândul social-democratilor nu si-a mai arãtat dorinta de a ajunge primar, desi, anterior, se speculase cã mai multi membri PSD vor sã îsi încerce norocul în alegeri.
Cel mai vehiculat nume a fost cel al lui Aurel Cãciulã, dar iatã cã PSD Husi l-a ales pe Cristinel Popa! Acesta este profesor de fizicã al Colegiului “Cuza Vodã” si, de nouã luni, a devenit membru al Consiliului Local (CL). L-a succedat pe preotul-consilier Alexandru Vâjianu, decedat la mijlocul anului trecut. Detine în prezent functia de presedinte al PSD Husi. Dacã atuul sãu în campania electoralã este buna reputatie de cadru didactic al Colegiului “Cuza Vodã”, gurile rele sustin cã lipsa de experientã în administratia localã s-ar putea sã constituie un dezavantaj.
Cristinel Popa: “Le doresc mult succes contracandidatilor mei!”
De altfel, sãptãmâna viitoare, Cristinel Popa a promis cã va face public proiectul sãu pentru Husi, în care se vor regãsi obiectivele propuse. “Propunerea mã onoreazã. Încrederea pe care mi-au arãtat-o colegii m-a onorat. Îmi dau seama cã este un lucru foarte serios si mã gândesc cum sã abordez Campania electoralã, în asa fel încât tot ce voi spune sã se poatã îndeplini în cei patru ani de mandat. Sãptãmâna viitoare voi face public acest proiect al meu pentru Husi. Mã ajutã echipa de consilieri PSD”, a spus Popa, care a surprins, printr-o urare pacifistã, adresatã, din start, contracandidatilor. “Le doresc mult succes contracandidatilor mei si vreau ca în urma acestei campanii electorale sã câstige husenii! Chiar le doresc succes contracandidatilor mei si doresc sã facem o campanie elegantã”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu