Bichineț a recunoscut

Barlad Online

Vicepreședintele CJ, Corneliu Bichineț, și-a anunțat oficial candidatura pe listele USL din partea PNL.
Vicepreședintele Consiliului Județean (CJ) Vaslui, Corneliu Bichineț, și-a anunțat, ieri, în cadrul unei conferințe de presă, înscrierea în Partidul Național Liberal (PNL) și candidatura pe lista de consilieri județeni a USL. El va fi primul pe listă, urmând să primească, potrivit înțelegerii dintre PSD și PNL, funcția de vicepreședinte al instituției.
“Să fie clar, eu nu sunt traseist. Eu nu am mai fost dorit de PRM. Am fost dat afară din partid acum doi ani, fără să mi se spună personal acest lucru. Am aflat din presă. Domnul Vadim s-a răzgândit apoi, dar eu nu. Mi s-a propus de acum doi ani să continui activitatea politică în PNL, dar am spus că trebuie să-mi duc până la capăt mandatul de la CJ. După lupte interne personale, am
luat o decizie radicală. Am ales o altă cale. Drumul meu este de-acum alături de PNL. I-am trimis domnului Vadim o scrisoare cinstită, în termeni civilizați, prin care l-am informat cu privire la decizia mea. I-am spus care este de acum calea mea”, a declarat Corneliu Bichineț.
Bichineț a spus că a primit oferte din partea mai multor partide de a candida pe listele lor, printre acestea numărându-se UNPR, Partidul Verzilor, PP-DD și PDL. El a anunțat că nu dorește destabilizarea PRM la nivelul județului, dar că majoritatea membrilor din 50 de organizații locale îl vor urma la PNL.
Bichineț a afirmat, totodată, că nu dorește nicio funcție în PNL: “PRM va funcționa în continuare la Vaslui și va obține rezultate bune, dar fără mine. La PNL nu merg pentru funcții, eu sunt un om puternic, vizibil. Mă văd bine de oriunde, chiar dacă mă pui în bucătarie”.
Corneliu Bichineț a fost timp de 15 ani membru PRM și a condus organizația vasluiană, dar printr-o decizie a președintelui Corneliu Vadim Tudor, a fost exclus din partid în anul 2010. Vadim a revenit asupa deciziei, iar Bichineț a rămas în PRM, dar ca simplu membru. A fost senator PRM de Vaslui în perioada 2000-2004, între anii 2004 și 2008 a deținut funcția de președinte al CJ Vaslui, iar din 2008 este vicepreședinte al instituției.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu