“Vreau o Românie puternicã”!

Barlad Online

 
“Regimul Bãsescu a creat un stat slab, în care nedreptatea si hotia au fost puse la rang de lege. Cetãtenii simt cel mai intens efectele acestui regim, iar statisticele europene confirmã suferinta românilor: avem peste 9 milioane de cetãteni care trãiesc la limita sãrãciei si peste 6 milioane care suferã lipsuri severe. Aceste date prezentate de Uniunea Europeanã reprezintã rezultatele programului de austeritate ale guvernelor PDL, girate de presedintele Traian Bãsescu.Toate aceste nedreptãti au început sã fie rezolvate odatã cu venirea guvernului USL la conducerea României. Aceastã mare schimbare s-a petrecut treptat, multumitã cetãtenilor care au iesit în stradã iarna trecutã si l-au fãcut pe Emil Boc sã plece. Urmãtorul pas l-am fãcut noi, USL, în Parlamentul României, atunci când am dat jos guvernul Ungureanu. În aceste aproape sase luni de guvernare am reusit sã ne tinem de cuvânt. Am reparat nedreptãti, dar am oprit si mult din furturile si risipa care au marcat anii de guvernare PDL. Acum, trebuie sã continuãm proiectele bune începute în aceastã perioadã. Discutiile pe care le am cu vasluienii din colegiul meu, de pe Valea Tutovei, nu fac decât sã îmi confirme cã tot ce îsi doresc acestia este o viatã mai bunã pentru ei, pentru copiii, nepotii sau pãrintii lor. Locuri de muncã, acces la servicii medicale decente, scoli în care cei mici sã nu se chinuie în frig sã învete fãrã a avea cele necesare pentru a învãta. Acestea sunt si principalele puncte de preocupare pentru USL din programul de guvernare “România Puternicã”, considera Ana Birchall.
Ana Birchall: “Vã astept la vot pentru ca impreunã sã construim o Romanie puternicã si demnã”!
“Noi stim cã o economie puternicã nu poate exista fãrã locuri de muncã, dar nici fãrã o populatie sãnãtoasã si educata. Romania nu îsi poate reveni dacã singurele solutii de iesire din crizã, pe care adversarii USL (PDL-ul revopsit in ARD) continuã sã le predice, vor fi austeritatea drasticã si punerea efectelor crizei pe umerii celor mai în nevoie. Dupã 9 decembrie, cu voi toti, avem sansa sã ducem la bun sfârsit munca începutã în aceste luni si sã facem cu adevãrat o Românie puternicã, a tuturor, care îsi apãrã cu mândrie interesul national. Pe 9 decembrie vã astept la vot pentru ca împreunã sã construim o Romanie puternicã și demnã!”, a fost mesajul transmis de Ana Birchall, candidat in Colegiul “Deputati” Zoreni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu