Victor Cristea refuzã confruntarea directã cu Marius Arcãleanu!

Barlad Online

Marius Arcãleanu s-a declarat, în repetate rânduri, adeptul comunicãrii, al dialogului si de aceea a ales sã îl convoace pe contracandidatul sãu, Victor Cristea, la o discutie publicã. Cu toate cã a fost refuzat, Marius Arcãleanu insistã :” Doresc sã port o discutie cu unul dintre contracandidatii mei la Camera Deputatilor, Victor Cristea. L-am invitat deja sã stãm de vorbã despre tot ce înseamnã municipiul Vaslui, despre realizãri sau nerealizãri, proiecte de viitor care ar putea sprijini municipiul si despre noi, în calitate de candidati. Mai avem putin timp rãmas pentru campanie, iar cetãtenii trebuie sã ne cunoascã foarte bine ca sã poatã lua o decizie cât mai corectã atunci când, în data de 9 decembrie, vor alege omul care va putea sã le reprezinte interesele si sã lupte, alãturi de autoritãtile locale, la demararea unor proiecte menite sã le ridice nivelul de trai. De aceea, l-am invitat personal pe domnul Victor Cristea la o dezbatere televizatã, cu public, la Centrul de Afaceri sau la Casa de Culturã! Am fi avut astfel ocazia sã rãspundem întrebãrilor adresate de cãtre cetãteni, dar, am fost refuzat, fãrã nici un motiv, fãrã nici o explicatie. Poate se fereste de unele întrebãri sau probabil ar prefera ca lumea sã uite perioada cât a fost primar ! Eu sunt dispus sã dialoghez cu dumnealui si mai ales cu cetãtenii, nu am nimic de ascuns, de aceea invitatia rãmâne deschisã. Încã de la începutul campaniei am ales sã discut fatã în fatã cu vasluienii pentru a le cunoaste problemele, nemultumirile si doleantele, dar si pentru a le aduce la cunostintã cã eu, spre deosebire de Victor Cristea, am capacitatea si dorinta de muncã pentru a contribui la dezvoltarea orasului nostru. Voi continua seria de întâlniri cu cetãtenii municipiului Vaslui pânã la sfârsitul campaniei, iar dacã pe 9 decembrie acestia mã vor alege ca deputat, discutiile se vor transforma în rezultate”, declarã Marius Arcãleanu, candidatul ARD la Camera Deputatilor, Colegiul nr. 1 , reprezentat de municipiul Vaslui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu