Povestea băiatului de 16 ani care a votat la referendum

Barlad Online


Amir Dana, un licean din Pantelimon, s-a dus la vot şi a fost trecut pe listele suplimentare
Cel mai tânăr votant din ţara noastră a fost Amir Dana, un licean de 16 ani, din cartierul bucureştean Pantelimon. El figurează pe listele electorale suplimentare ale secţiei 264, pe pagina a IV-a, la poziţia 66.
"N-au ce-i face legal, că-i minor!"
Mama tânărului spune că nu a ştiut că nu a avut voie să voteze. "Păi şi ce dacă a votat? Ce, a omorât pe cineva?", se întreabă retoric femeia în pragul uşii apartamentului din Pantelimon:"A fost cu mine la vot. Eu, bărbată-miu şi fiul cel mare eram trecuţi pe o listă, că stăm demult aici. Amir a zis că vrea şi el să voteze. S-a dus la doamna preşedinte şi i-a zis că nu e pe liste. Doamna i-a luat buletinul şi l-a trecut pe o listă separată. Acu ce-i vina lui că nu ştia că n-are voie? Dar preşedinta nu ştia? Nu a văzut că-i născut în 1996 când i-a copiat CNP-ul pe listă? Să plătească dacă a făcut ceva ilegal! Amir nare nicio vină!".
Ceva mai în spatele femeii, Amir chicotea de mama- focului împreună cu fratele său mai mare, de 22 de ani: "N-au ce să-mi facă, că-s minor. Am fost la vot că aşa a vrut muşchii mei, că-s mai şmecher. Le-am demonstrat că eu sunt mai deştept!".
Fratele mai mare încearcă să-l potolească: "Mai taci, mă, că o să-ţi arunc sarmale peste gard la puşcărie dacă mai vorbeşti mult! N-auzi că poţi să faci pârnaie dacă ai votat aiurea?". Peşedintele secţiei de votare 264, Rozica Bălan, referent la Primăria Sectorului 2, nu a putut fi contactată pentru a lămuri ilegalitatea. Amir Dana, un licean din Pantelimon, s-a dus la vot şi a fost trecut pe listele suplimentare
"Am votat că aşa a vrut muşchii mei, că-s mai şmecher. Le-am demonstrat că-s mai deştept."
AMIR DANA, 16 ani


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu