Micile «cutremure», urmate de replicile lui Titi

Precizãri importante fãcute ieri, de cãtre primarul Bârladului, Constantin Constantinescu, referitoare la douã evenimente recente. Este vorba despre «desfiintarea sedintei lãrgite a Comisiei de culturã» si, nu se putea fãrã, decizia membrilor PSD de a-i retrage edilului sef sprijinul politic.
Constantinescu a precizat cã nu este câtusi de putin interesat de ceea ce se întâmplã cu soarta sa politicã, dar cã ar prefera sã facã anumite remarci fatã de cele douã evenimente. “Mie nu mi-a plãcut niciodatã comisia asta lãrgitã. Domnul doctor Teodorescu, care probabil nici nu s-a rãcit pânã acum, a fost cel care a înfiintat-o. Si numai din respectul profund pe care i l-am purtat si încã i-l port am fost de acord cu ea. Acesta a fost si motivul pentru care l-am rugat pe domnul Nituc (purtãtorul de cuvânt al Primãriei Bârlad, n.r.) sã îi sune pe toti membrii si sã îi roage sã mai astepte cu întrunirea aceea. Nu au vrut toti sã înteleagã! Prin urmare, am mers luni în salã si când am intrat, i-am poftit pe toti cei din afara comisiei afarã din sedintã. Plus cã nici nu stiam de întâlnire! Poate am vorbit mai dur… si îmi cer scuze!”, a explicat primarul. Comentariul pe marginea deciziei membrilor Comitetului Municipal al PSD Bârlad care, acum douã zile, au decis sã îi retragã primarului sprijinul politic, lãsându-se astfel vulnerabil în fata membrilor Consiliul Local, a fost de departe cel mai asteptat. Initial, edilul a pãrut neinteresate de subiect, fiind relativ zgâtcit în declaratii. Pânã la urmã, nasul nu s-a putut abtine si i-a plãtit finului polita. Vorbim despre Adrian Solomon, presedintele PSD Bârlad, la initiativa cãruia primarul a rãmas… nesprijinit. “Au mers prea departe cu numirea lui Plãcintã la sefia Culturii. Ea a vrut sã facã din acestã comisie lãrgitã un fel “Cântarea României”. A vrut sã politizeze, iar acest lucru e penibil. Stiu cã multi, printre care si dom’ profesor Solomon, s-au gândit cã prin reactia mea de a mã apleca în fata Puterii am gresit. Însã nu am mai avut rãbdare sã îmi tot promitã el si cu Buzatu (presedintele PSD Vaslui, n.r.) cã mã vor ajuta si vor da bani pentru oras când vor veni la guvernare. Dar oamenii mã întreabã când mai fac ceva pentru oras, pentru cã ei nu mai pot astepta… Sunt sigur acum cã Solomon e în stare sã dea foc la oras numai sã nu vadã Republicii refãcut si îmi pare rãu cã a cãzut acum în protipendada rosie de la Vaslui. Iar toatã aceastã stare conflictualã dintre mine si el este întret inutã, din pãcate, de la Vaslui”, a explicat Constantinescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu