Sorin Blejnar, în vizită la PDL Bucureşti

Barlad Online

Sorin Blejnar, fostul şef al ANAF implicat în scandaluri de proporţii şi urmărit penal pentru complicitate la evaziune fiscală şi sprijinire a unui grup infracţional organizat, a fost surprins, marţi, de jurnaliştii România TV în vizită la PDL Bucureşti, unde şef este Adriean Videanu.
"Eu nu sunt membru de partid (...) Nu mă înscriu în niciun partid politic şi nu mă gândesc să candidez undeva atâta timp cât nu..., dar nu exclud varianta unei candidaturi independente (...) Probabil nu la aceste alegeri, poate la alegerile viitoare, deocamdată nu m-am gândit să intru în politică. Când mă voi gândi să intru în politică o să fac un anunţ public", a declarat Sorin Blejnar pentru România TV.
Fostul şef al ANAF a recunoscut la România TV că a fost în vizită la sediul PDL Bucureşti, dar că vizita sa a vizat alt subiect decât cel politic.
"Am fost acolo, dar nu la domnul Videanu. A fost o vizită personală, care nu are legătură cu vreo candidatură a mea. Nu a fost vorba de politică şi nici de afaceri", a mai spus Blejnar în legătură cu vizita sa la PDL Bucureşti.
"Cu domnul Blejnar nu m-am întâlnit de când aveam acţiuni comune la Guvern. Nu am discutat cu dânsul deloc, cu atât mai puţin de o potenţială candidatură a dumnealui, dar nici nu am auzit că ar vrea să candideze", a declarat Vasile Blaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu