Barlad Online
Viitorul tarif de concesiune va intra in vigoare abia dupa ce vor fi construite primele segmente de drum pe care va fi aplicat si va inlocui rovinienta pe sectoarele de drum respective, anunta Automarket, citand CNADNR.
Dupa cum anuntam cu doua saptamani in urma, soferii care vor dori sa circule pe pe Centura de Sud a Bucurestiului, pe autostrada Bucuresti - Pitesti, precum si pe autostrada Bucuresti - Constanta vor fi nevoiti sa plateasca, un "tarif de concesiune".
Noua taxa va intra in vigoare abia dupa ce vor fi construite primele segmente de drum pe care va fi aplicat si dupa ce vor fi reparate autostrazile Bucuresti – Pitesti si Bucuresti – Constanta in regim de parteneriat public-privat.
Potrivit Directorului General interimar al CNADNR, Mircea Pop, tariful de concesiune nu vizeaza drumurile nationale si va fi aplicat doar pe segmentele de drum care vor fi construite in regim de concesiune.
Tariful de concesiune va inlocui rovinieta pe respectivele sectoare de drum si va fi aplicat incepand cu data de la care Autostrada Comarnic – Brasov, Drumul Expres/Autostrada Craiova – Pitesti, Autostrada de Centură de Sud a Municipiului Bucuresti, Autostrada Bucuresti – Pitesti (operare si intretinere), Autostrada Bucuresti – Constanta (operare si intretinere) vor fi operationale.
Termenele de finalizare ale lucrarilor mai sus mentionate sunt cuprinse intre doi si patru ani, asadar tariful de concediune ar putea intra in vigoare in anul 2015. Momentan, nu se cunoaste cuantumul viitorului bir.
Viitorul tarif de concesiune va intra in vigoare abia dupa ce vor fi construite primele segmente de drum pe care va fi aplicat si va inlocui rovinienta pe sectoarele de drum respective, anunta Automarket, citand CNADNR.
Dupa cum anuntam cu doua saptamani in urma, soferii care vor dori sa circule pe pe Centura de Sud a Bucurestiului, pe autostrada Bucuresti - Pitesti, precum si pe autostrada Bucuresti - Constanta vor fi nevoiti sa plateasca, un "tarif de concesiune".
Noua taxa va intra in vigoare abia dupa ce vor fi construite primele segmente de drum pe care va fi aplicat si dupa ce vor fi reparate autostrazile Bucuresti – Pitesti si Bucuresti – Constanta in regim de parteneriat public-privat.
Potrivit Directorului General interimar al CNADNR, Mircea Pop, tariful de concesiune nu vizeaza drumurile nationale si va fi aplicat doar pe segmentele de drum care vor fi construite in regim de concesiune.
Tariful de concesiune va inlocui rovinieta pe respectivele sectoare de drum si va fi aplicat incepand cu data de la care Autostrada Comarnic – Brasov, Drumul Expres/Autostrada Craiova – Pitesti, Autostrada de Centură de Sud a Municipiului Bucuresti, Autostrada Bucuresti – Pitesti (operare si intretinere), Autostrada Bucuresti – Constanta (operare si intretinere) vor fi operationale.
Termenele de finalizare ale lucrarilor mai sus mentionate sunt cuprinse intre doi si patru ani, asadar tariful de concediune ar putea intra in vigoare in anul 2015. Momentan, nu se cunoaste cuantumul viitorului bir.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu