La 13 ani, a fugit cu “iubitul”!

Barlad Online

DISPÃRUTÃ O minorã în vârstã de 13 ani, din municipiul Husi, a dispãrut de acasã în noaptea de luni (28 iulie), iar tatãl acesteia, care a cerut ajutorul Politiei, o cautã disperat. Existã însã bãnuiala cã fata ar fi fugit… cu un iubit, din comuna dâmboviteanã Lunguletu, pe care l-ar fi cunoscut în aceastã vacantã, când ar fi mers acolo, la cules cartofi.
O cheamã Diana Cornelia Cornicã si abia peste câteva zile împlineste 14 ani. Cititorii ziarului Vremea Nouã au cunoscut-o pe fatã iarna trecutã, când, dintr-o întâmplare, povestea ei tristã de viatã a ajuns sã fie cunoscutã. Fãrã mamã, trãia, împreunã cu tatãl, într-o sãrãcie lucie si frig, într-o locuintã socialã, datã de Primãrie. Înduiosati de situatia ei, dar si de prietenia strânsã dintre ea si un cãtel de care nu se despãrtea decât când pleca la scoalã, oamenii cu suflet au reactionat. Multi i-au trimis Dianei daruri si i-au fãcut frumoase sãrbãtorile de Crãciun. Ei bine, acum, dupã jumãtate de an, cum a început vacanta de varã, ea si tatãl au mers în comuna Lunguletu, la scos cartofi. Pentru munca lor, oamenii înstãriti din zonã i-au plãtit. S-au întors acasã, sâmbãtã, 26 iulie, iar luni seara, Diana, dupã ce a fãcut curãtenie în toatã casã, spune tatãl, a dispãrut peste noapte. Tatãl povesteste cã a gãsit dimineata abia, în camera ei, geamul deschis, semn cã anume pe acolo a plecat fata.
Tatãl cere ajutorul celor care stiu ceva despre fatã!
“Am înteles de la o vecinã cã s-ar fi plãcut cu un bãiat de acolo, de la Lunguletu. Ar fi povestit ea. Atât stiu cã îl cheamã, Costin, iar pe tatãl sãu, Ilie. Sunt oameni bogati, au tractor. Cred cã el a venit la Husi, noaptea, si a luat-o. Am vãzut cã a luat cu ea o geantã albastrã cu alb, hainele noi pe care i le-am luat, cu banii pe care i-am muncit, dar si certificatul de nastere, împreunã cu cardul pe care ia alocatia. Am strigat, am mers la vecini sã o caut, dar nimic. Am sunat imediat la 112 si n-am mai avut rãbdare sã vinã Politia acasã, cã m-am dus eu la Politie sã cer ajutorul. E un copil abia, ea trebuie gãsitã. Are 13 ani, abia. Chiar dacã am bãnuiala cã acolo ar putea fi, de atunci o caut prin tot orasul, dar nu e de gãsit. Nu am bani sã merg pânã în acea comunã, cã e cam 100 de lei, drumul pânã la Lunguletu. Rog pe toatã lumea, cine mã poate ajuta sã o gãsesc, sã stiu cã e bine, sã fie în sigurantã, sã mã ajute. E un copil, nu are minte, nu se poate apãra de oameni rãi. Sper ca Politia sã mã ajute, deja am fost de patru ori si mã mai duc. Poate primesc un rãspuns cã Diana e bine”, spune, cu ochii în 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu