Ce inseamna sa fii indragostit?

Barlad Online

Am citit undeva pe Facebook ca atunci cand te indragostesti uiti ca mai exista alte milioane de barbati pe lume si te gandesti numai la cel de care te-ai indragostit. Mi s-a parut simpatic, dar foarte adevarat. Cand ne indragostim toata lumea noastra se invarte in jurul celui de care ne-am indragostit, tot ceea ce facem facem raportandu-ne la el. Ne trezim cu el in gand, ne gandim la el toata ziua si adormim dorindu-ne ca el sa fi fost langa noi.
Dupa mine, cand esti indragostit te vezi in celalalt, te regasesti in el. Faptul ca exista asemanari intre noi si altcineva usureaza apropierea.
Eu am tendinta sa vad ce-i mai bun in oameni, sa-i vad la potentialul lor. Imi este de ajuns sa-i privesc adanc in ochi, sa le patrund sufletul si imi este imposibil sa nu ma indragostesc de ei. Fiecare din noi avem binele si raul in noi, tine numai de noi ce parte alegem sa dezvoltam. Si eu vad mereu samburele acela divin, sclipirea din sufletul oamenilor si imi dau seama ca toti suntem la fel, ca avem fiecare in noi scanteia divina. Cand vezi frumusetea din ceilalti este imposibil sa nu te indragostesti de ei.
Oameni sunt frumosi, sunt minunati si buni. Nu mai reusim sa vedem asta pentru ca ne uitam cu superficialitate unii la ceilalti si fiecare dintre noi am ajuns sa ne ascundem dupa masti. Am uitat sa ne privim unii pe ceilalti, sa ne oprim din rutina zilnica pentru cateva clipe si doar sa-i privim pe cei din jurul nostru. De ce nu mai facem asta? Pentru ca fugim, fugim in primul rand de noi si apoi si de ceilalti. Cand ne privim in oglinda ne uitam doar superficial la aspectul fizic, ne ingrijoram de cearcanele acumulate si la riduri, mai mult decat de ranile sufletului nostru.
Ne privim unii pe ceilalti din ce in ce mai rar, ochi in ochi, ca si egali, ca fiinte complete, dincolo de masti, dincolo de sexualitate. Ne lasam furati de aspectul exterior al oamenilor si uitam de suflet. Uitam in primul rand de sufletul nostru.
Dragostea nu este intamplatoare; ne recunoastem si inima noastra raspunde inimii celuilalt. Magia dragostei distruge toate barierele, distantele, pana si singuratatea si devenim „unul”.
Dragostea nu poate fi fortata, nu putem obliga pe nimeni sa ne iubeasca, ea vine din sufletul nostru, ca un dar divin. Unde exista dragoste adevarata nu este frica, separare sau esec. Dragostea nu poate rezolva probleme pur si simplu, trebuie sa muncim ca sa o conservam. Daca o luam ca pe un merit, ca pe ceva ce ne apartine, fara a pune suflet si implicare, si grija, ne va scapa printre degete. Nu poti doar sa spui ca iubesti pe cineva, faptul ca-i spui ca-l iubesti nu-l va ajuta prea mult pe celalalt. Trebuie sa-l faci pe celalalt sa se simta iubit, altfel va cauta in alta parte iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu